Robroy Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Pc'en min jobba med å gjøre en film over fra divx til svcd, da strømmen forsvannt i huset. Fikk strømmen igjen etter en stund. Startet opp PC'en en P4, MSI etc.etc. Men da ble det mange feil i div. programmer, som feks. pccillin, winace, winzip, dvd2svcd, etc.etc.. Xp dukker opp med den samme typiske meldingen om at en må sende feilen til microsoft, går det ann å disable denne funskjonen i XP??? Winace dukker opp med div 0e0000000... et eller anna feil også gang på gang, selv etter fjerning og reinnstallering. Hva er galt??? Pccillin får eg ikke installert igjen heller, noen tips??? (det kom mange pccc.. feil også under oppstart av XP) Kan noen hjelpe meg????
zn00ker Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Hvis jeg hadde opplevd så mange problemer med en PC så hadde jeg formatert uten tvil. Det er desidert det beste, etter min mening. For å få vekk feilrapporteringa i XP så gjør du slik; 1.Høyreklikk på Min Datamaskin 2.Egenskaper 3.Avansert 4.Feilrapportering 5.Deaktiver feilrapportering [Edit: La til no jeg hadde glemt] _________________ Forumet beste side finner du her. [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-11-03 01:19 ]
b-duvaland Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Prøv og åpne command prompt (trykk windowstast+r, og skriv cmd). Skriv så chkdsk /f og restart pc'en. Tipper det løser seg da...
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Opplevde noe lignende da maskinen holdt på å laste om natten og den begynte å lage en irriterende lyd. Eg sto opp for å se ka som foregikk da eg dunket hardt i maskinen med stolen. maskinen slo seg av og dagen etter da eg tok på maskinen var det mange programer som ikke funket. Kjøte chkdks flere ganger på begger harddiskene og ingenting ble fikset. Desverre måtte eg reinstallere windows men det var jo likegreit da eg skulle bytte på hdd'ne. Nå funker maskinen utmerket! [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-11-03 03:25 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå