Kjekssjokolade Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg kjører bf2 med en oppløsning på 1600x1200 på en 17tommers widescreen skjerm, siden det er widescreen vil dette ha noen endrig på ting jeg ser: -Vil dette gjøre at der jeg sikter å skyter ikke er der jeg treffer, blir det forskyvninger?
Kjekssjokolade Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 ok, virket bare som det var det...er det noe nytt som har kommet på den nyeste patchen da? Noe som har forandret aimet på support gunnerne? Testet idag, har hatt veldig dårlig tid i det siste, men idag hadde jeg tid, så var det akkurat som, om, jeg ikke traff slik jeg gjorde før. Tenkte kanskje det var pga den nye widesscreeen skjermen, men ok Noen forandringer som går på det aim messige i den nyeste patchen som var slupppet?
Steina Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Ja, bedre hitbox, som sier at du treffer når du skyter personen, og ikke rundt.
El Matador Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Kjører selv widescreen på laptopen, og synes det er helt anderledes en vanlig skjerm. Det er vanskeligere å sikte (og treffe), og dessuten blir bildet strekt.
Steina Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) hmm.. jasså.. Javel, glem det jeg sa i #2 Endret 3. oktober 2006 av Steina
Scortech Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg kjører bf2 med en oppløsning på 1600x1200 på en 17tommers widescreen skjerm, siden det er widescreen vil dette ha noen endrig på ting jeg ser: Støtter 17" widescreen skjermer så høy oppløsning da? trodde de støtter opp til 1400*768 eller noe sånt. Hvis du bruker kommandoen i BF2 iconet så ordner det seg Kommandoen og oppløsningen jeg bruker er følgende "+widescreen 1 +szx 1680 +szy 1050" Endret 5. oktober 2006 av Scortech
Kjekssjokolade Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Jeg kjører bf2 med en oppløsning på 1600x1200 på en 17tommers widescreen skjerm, siden det er widescreen vil dette ha noen endrig på ting jeg ser: Støtter 17" widescreen skjermer så høy oppløsning da? trodde de støtter opp til 1400*768 eller noe sånt. Hvis du bruker kommandoen i BF2 iconet så ordner det seg Kommandoen og oppløsningen jeg bruker er følgende "+widescreen 1 +szx 1680 +szy 1050" 7004199[/snapback] hva gjør dette?
Steina Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Høyreklikk på snarvei, 'egenskaper'.. skriv det bak 'Mål'
Kjekssjokolade Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Mener dere ikonet som ligger i bf2 mappen? Nå ble jeg forvirret her
El Matador Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Mener dere ikonet som ligger i bf2 mappen?Nå ble jeg forvirret her 7007707[/snapback] Nei, ikonet på skrivebordet.
Kjekssjokolade Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Mener dere ikonet som ligger i bf2 mappen?Nå ble jeg forvirret her 7007707[/snapback] Nei, ikonet på skrivebordet. 7007745[/snapback] Ja der ja, jeg kjører spillet på 1600x1200, burde jeg stille det inn slik som Scortech har det, med 1680 x 1050? Hva er det som blir forskjellen egentlig?
Scortech Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 De fleste som spiller spill pleier og legge shortcuts til et spill på skrivebordet..hvis du da høyreklikker på den shortcuten som f.eks til Battlefield 2 og klikker på properties så vil dette vinduet dukke opp som bildet under viser.....
Kjekssjokolade Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 De fleste som spiller spill pleier og legge shortcuts til et spill på skrivebordet..hvis du da høyreklikker på den shortcuten som f.eks til Battlefield 2 og klikker på properties så vil dette vinduet dukke opp som bildet under viser..... 7007796[/snapback] Fant det ut, takker Jeg kjører spillet på 1600x1200 nå...burde jeg stille det inn på samme vis som deg?
Scortech Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Fant det ut, takker Jeg kjører spillet på 1600x1200 nå...burde jeg stille det inn på samme vis som deg? Hvis du er fornøyd med oppløsningen din og bildet ser bra ut så er det ingen grunn for deg i å forandre oppløsningen til den jeg bruker.. Jeg vet at bf2 kjører 1680*1050 i widescreen format på skjermen min..har fått bekreftet det med å ta screenshot og sett på screenshot bildet etterpå.. Må innrømme jeg kan ikke alle widescreen formatene i hodet så jeg er litt usikker på om den oppløsningen du bruker er widescreen..sikkert noen andre her som kan uttale seg bedre enn det jeg gjør.. Før jeg brukte kommandoen i bf2 så kunne jeg se at bildet faktisk var strekt ut over hele skjermen og at bildet ikke så bra ut..men etter at jeg brukte kommandoen så ser det absolutt mye bedre ut. Endret 5. oktober 2006 av Scortech
MaX [NOR] Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Fant det ut, takker Jeg kjører spillet på 1600x1200 nå...burde jeg stille det inn på samme vis som deg? Hvis du er fornøyd med oppløsningen din og bildet ser bra ut så er det ingen grunn for deg i å forandre oppløsningen til den jeg bruker.. Jeg vet at bf2 kjører 1680*1050 i widescreen format på skjermen min..har fått bekreftet det med å ta screenshot og sett på screenshot bildet etterpå.. Må innrømme jeg kan ikke alle widescreen formatene i hodet så jeg er litt usikker på om den oppløsningen du bruker er widescreen..sikkert noen andre her som kan uttale seg bedre enn det jeg gjør.. Før jeg brukte kommandoen i bf2 så kunne jeg se at bildet faktisk var strekt ut over hele skjermen og at bildet ikke så bra ut..men etter at jeg brukte kommandoen så ser det absolutt mye bedre ut. 7007882[/snapback] Kjører wide på en 24 tommer og kan bekrefte at det går greit. Merker ikke at bilde er "strekt" før en flyr, men det har aldri plaget meg.
Kjekssjokolade Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 jeg synes egfentlig bilde er perfekt slik det er nå, det jeg tenkte på sånn egentlig, er om siktemidlene blir litt feilvisende, siden det er widescreen? Fargene ble blassere når jeg prøvde din innstilling Scortech, men bildet er flott slikd et er nå, er bare litt urolig for om jeg har mistet skills eller det er siktet som viser annerledes på widescreen...føles som jeg ikke treffer like godt som før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå