loathsome Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Hei, Hvordan er Oblivion sammenlignet med Morrowind? Har bare prøvd Oblivion, men fikk i dag Morrowind + Bloodmon og Tribunal (expansions) Føler det blir litt for mye å spille begge to, så .. Morrowinden min er lovlig, mens Oblivion er .. Hvilket spill er best? Og hvordan er grafikken på morrowind, dersom jeg installerer alle visual packs? Takk for svar
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Vel for det første synes jeg du skal skaffe deg originalplaten av oblivion, arbeidet som legges i disse spillene er enorm! For det andre kan de to spillene ikek sammenlignes helt. De har hver sine kvaliteter, selv om de har noen få likhetstrekk. Jeg personlig har spilt morrowind MYE mer enn oblivion, da dette er et kjempebra spill. Grafikken er ikke den beste, men det har heller ikke noe å si da gameplayet er nydelig! Dessuten er hovedhistorien i Morrowind bedre enn i oblivion synes jeg! PS: Gleder meg noe sykt til å komme meg hjem å spille oblivion nå da! Endret 3. oktober 2006 av Rasch
V-by Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 likte oblivion bedre enn Morrowind jeg da men Jeg er ikke en som er så veldig nøye på grafikken, men er kanskje det at i oblivion så er ting så nydelig å se på i forhold til morrowind, der jeg syntes at nesten alt var stygt Nå tenker jeg ikke på grafikken, men hvordan det så ut...
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 likte oblivion bedre enn Morrowind jeg da men Jeg er ikke en som er så veldig nøye på grafikken, men er kanskje det at i oblivion så er ting så nydelig å se på i forhold til morrowind, der jeg syntes at nesten alt var stygt Nå tenker jeg ikke på grafikken, men hvordan det så ut... 6990032[/snapback] Tja mulig det, emn jeg husker da jeg fikk spillet, da det var nytt, var så nydelig grafikk atte! Er litt enig med at byer osv er litt penere i Oblivion, men pytt pytt. Savner Ashlands og ehm.. hav var det nå det heter, der det er grønt så langt øyet kan se uten at det er trær i veien! Men jeg er også glad for at jeg slipper de kjipe sandstormene, de gikk meg på nervene av og til!
loathsome Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 For det første; jeg har kjøpt Oblivion. Har bare ikke originalplaten lengre Så hva vil dere si jeg skal spille; Morrowind eller Oblivion? Takk for svar!
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 For det første; jeg har kjøpt Oblivion.Har bare ikke originalplaten lengre Så hva vil dere si jeg skal spille; Morrowind eller Oblivion? Takk for svar! 6990518[/snapback] Start med morrowind så får du en grei innledning til sjangeren! Lærer MYE mer om historien til Elder scrolls fra morrowind enn oblivion. Men det er kun vhis du er intrisert i det da!
.tomf Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Begynn med Morrowind. Har faktisk kommet en mod(faktisk er det et program, ikke en mod) til Morrowind som gjør at du får uendelig "view distance" som i Oblivion, uten at du får mindre fps. http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=559579
loathsome Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Hehe, hva med Daggerfall da? .. er vel uaktuelt, eller?
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hehe, hva med Daggerfall da?.. er vel uaktuelt, eller? 6990798[/snapback] Må si at jeg aldri har spilt de spillene, skulle gjerne gjort det da! men akkurat nå er jeg ganske betatt av å plante en pil i hodet til en eller annen stakkars røver på en bakketopp så han ruller livløst ned bakken! Elsker ragdoll, det skulle vært pålagt i alle spill! Endret 3. oktober 2006 av Rasch
Bamsemumsen Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 IKKE SPILL OBLIVION FØR MORROWIND! For da kommer det til å være vanskelig å gå tilbake til Morrowind, det synes jeg. Klarer ikke å spille Morrowind lenger jeg, enda jeg ikke var kommet igang med mainquest eller factions. Spill Morrowind så lenge du gidder, også spiller du Oblivion med god følelse.
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg spiller Morrowind nå, etter lang tid med Oblivion. Morrowind er bedre rollespill-messig, mens Oblivion er bedre på grafikk og alt det der. Synes Oblivion blir for lett. FPSn00bs kan jo spille det.. I Morrowind er det litt mer utfordring, og tanken på at du blir bedre enn creatures når du lvler er jo koselig
loathsome Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Okay, takk for svar Hva med expansion packs? Burde jeg installere hele pakken, eller?
MiSP Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg klarer heller ikke å gå tilbake til Morrowind lengre - ikke på grunn av grafikken, men rett og slett fordi kampsystemet er så avsindig mye bedre i Oblivion enn i Morrowind.
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Okay, takk for svar Hva med expansion packs? Burde jeg installere hele pakken, eller? 6993255[/snapback] Du burde hvertfall installere bloodmoon. Den er ekstremt kul
V-by Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg spiller Morrowind nå, etter lang tid med Oblivion. Morrowind er bedre rollespill-messig, mens Oblivion er bedre på grafikk og alt det der. Synes Oblivion blir for lett. FPSn00bs kan jo spille det.. I Morrowind er det litt mer utfordring, og tanken på at du blir bedre enn creatures når du lvler er jo koselig 6991908[/snapback] jeg greide faktisk å dø noen ganger i morrowind. Har enda ikke daua i Oblivion. kan bli litt for enkelt til tider...
Hr. Jenssen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Morrowinden min er lovlig, mens Oblivion er .. 6989878[/snapback] God natt.
loathsome Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 For det første; jeg har kjøpt Oblivion.Har bare ikke originalplaten lengre Så hva vil dere si jeg skal spille; Morrowind eller Oblivion? Takk for svar! 6990518[/snapback]
.tomf Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Morrowinden min er lovlig, mens Oblivion er .. 6989878[/snapback] God natt. 7015285[/snapback] Ja huff, han har en piratkopi. Da kan vi jo ikke svare på en ordentlig måte ikke sant?
Bytex Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Morrowind er satt i en helt annen setting, og en annen mytologi. I Nightelf-landet Vaardenfell er du også Blades, men du skal ikke redde noen kommende keiser. Du skal etterhvert oppfylle masse profetier og bli en slags ny Jesus for de folka som bor der. Også er level til monstrene satt fast fra starten av. Endret 7. oktober 2006 av Bitex
MiSP Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Morrowind er satt i en helt annen setting, og en annen mytologi. 7020137[/snapback] Mytologien er da vitterlig den samme; det foregår i samme verden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå