Gå til innhold

Når kan man forhåndsbestille BC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vitsen er vel at om Blizzard gjør samme tabbe som med wow, så er det tomt i alverdens butikker i løpet av få dager...

6989192[/snapback]

Vi snakker om en tilleggspakke, ikke et helt nytt spill. Blizz vet nøyaktig hvor mange WoW accounts som er aktive, og kommer til å slippe nok eksemplarer. Hvis det kommer en Collectors Edition, vil nok denne være i begrenset opplag.

 

For å si det slik; eneste tilleggspakker jeg har gått tom for i butikken jeg jobber er Sims 2 pakker; og grunnen er da at mange kjøper Sims 2 tilleggspakker og tror de kan brukes med originale Sims. Alle FF XI, Ever Quest og Camelot expansions har alltid vært tilgjengelige :)

Lenke til kommentar
Vitsen er vel at om Blizzard gjør samme tabbe som med wow, så er det tomt i alverdens butikker i løpet av få dager...

6989192[/snapback]

Vi snakker om en tilleggspakke, ikke et helt nytt spill. Blizz vet nøyaktig hvor mange WoW accounts som er aktive, og kommer til å slippe nok eksemplarer. Hvis det kommer en Collectors Edition, vil nok denne være i begrenset opplag.

 

For å si det slik; eneste tilleggspakker jeg har gått tom for i butikken jeg jobber er Sims 2 pakker; og grunnen er da at mange kjøper Sims 2 tilleggspakker og tror de kan brukes med originale Sims. Alle FF XI, Ever Quest og Camelot expansions har alltid vært tilgjengelige :)

6989235[/snapback]

WoW har betydelig mye flere spiller enn FFXI og EQ :)

Lenke til kommentar
Vitsen er vel at om Blizzard gjør samme tabbe som med wow, så er det tomt i alverdens butikker i løpet av få dager...

6989192[/snapback]

Vi snakker om en tilleggspakke, ikke et helt nytt spill. Blizz vet nøyaktig hvor mange WoW accounts som er aktive, og kommer til å slippe nok eksemplarer. Hvis det kommer en Collectors Edition, vil nok denne være i begrenset opplag.

6989235[/snapback]

QFT :yes:

Lenke til kommentar

greit nok at de kommer til å slippe nok pakker. men det er ikke det samme som at butikkene der du bor kommer til å ta inn nok pakker til å dekke behovet akkurat der.

 

Da er det greit å registrere sin interesse slik at du er garantert at butikken vet at de må bestille in X antall av det minimum for å dekke dem de vet 100% skal ha det...

Lenke til kommentar
greit nok at de kommer til å slippe nok pakker. men det er ikke det samme som at butikkene der du bor kommer til å ta inn nok pakker til å dekke behovet akkurat der.

 

Da er det greit å registrere sin interesse slik at du er garantert at butikken vet at de må bestille in X antall av det minimum for å dekke dem de vet 100% skal ha det...

6989435[/snapback]

 

Enhver spillbutikk med respekt for seg selv kommer til å ha nok inne. Vi er en moderat spaceworld butikk, kommer ikke altfor mange mennesker hit, men nok. Vi har til enhver tid ca 12 WoW pakker og ca 40 prepaid cards. Det du må huske på er at mange av oss som jobber i butikkene spiller WoW også, og vi vil gjerne at alle skal få det de vil ha ;)

Lenke til kommentar
Jeg bruker å bestille fra www.play.com

 

kjapp og god levering men du må betale moms/toll og tollbehandlingsgebyr.

 

Alternativt forhåndsbestille hos Spiderman hvis de er i området du bor. De bruker å være pålitelige.

6989181[/snapback]

 

Play funker ikke lenger :( Hater det, siden jeg pleier å bestille musikk og film derfra.

 

Jeg bestillte vel BC i mai fra CDON.no

Lenke til kommentar

Jeg er tror i hvertfall at de kommer til å bæsje på leggen denne gangen også. For få spill sånn som med WoW.

Så det er nok bare til å forhåndsbestille eller stille opp når de har "release" på spillet som er 11 nov (?) her i norge?

Men men, jeg har nesten ikke tid til å spille (skole) men skal ha det anyways, men det er så farlig :cry: Tar så mye tid, men så fantastisk :love:

Lenke til kommentar
Da man kan begynne å grinde seg opp mot lvl 70 fra BC kommer ut uansett om man har BC eller ei, så har det ikke så mye å si for meg om jeg må vente en uke uansett. Jeg kjøper den nok på tilbud en eller annen plass:)

6990244[/snapback]

 

Det stemmer ikke. Du må ha BC for å levele over 60. Du får de nye talents og slikt selv om du ikke har BC, men du får ikke xp uten BC, dette er bekreftet av Drysc på WoW-forumet.

 

Øystein

Lenke til kommentar
Vi snakker om en tilleggspakke, ikke et helt nytt spill. Blizz vet nøyaktig hvor mange WoW accounts som er aktive, og kommer til å slippe nok eksemplarer. Hvis det kommer en Collectors Edition, vil nok denne være i begrenset opplag.

 

For å si det slik; eneste tilleggspakker jeg har gått tom for i butikken jeg jobber er Sims 2 pakker; og grunnen er da at mange kjøper Sims 2 tilleggspakker og tror de kan brukes med originale Sims. Alle FF XI, Ever Quest og Camelot expansions har alltid vært tilgjengelige :)

6989235[/snapback]

 

De vet nøyaktig hvor mange accounts som er aktive, men de vet ikke hvor mange som kommer til å kjøpe tilleggspakka for dét.

 

Det som avgjør om det blir utsolgt eller ikke er om Blizzard/Vivendi produserer, pakker og sender ut nok kopier til butikkene. Det er snakk om MANGE som vil kjøpe, men det er vanskelig å si helt sikkert hvor mange, ettersom folk kan velge å holde seg til den gamle versjonen.

 

FF XI, EverQuest, osv. er ikke sammenlignbart med WoW - de har bare en brøkdel av markedsandelen i forhold.

Lenke til kommentar

Play funker ikke lenger  :(  Hater det, siden jeg pleier å bestille musikk og film derfra.

 

Jeg bestillte vel BC i mai fra CDON.no

6991106[/snapback]

 

Play funker, du må bare velge EU-Symbolet først. De har lagt om litt, slik at de har priser i € for land utenfor Storbritannia og du må velge det for å få bestilt.

 

Mvh

Øystein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...