ahpadt Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 ub1soft må ha fått tak i no skikkelig bra greier..
greiven Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Synes priest er kjedelig jeg, men er jo forskjellige smaker...:\ Etter det jeg har prøvd på test osv.
Zethyr Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er faktisk litt uenig i å legge 5/5 i wand spec. Med min level 41 shadow priest benytter jeg ikke min wand så veldig mye. 6996035[/snapback] Det er derfor jeg sa "i starten". Før lvl 30-ish gjør jo wands mer skade enn spells, og atpåtil sparer man manaen så den kan brukes for healing.
Zethyr Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 ( min mening : priest er beste pvp classn! ) Then how come du ikke finner en shadow priest som tar en warlock? Og da snakker vi om at begge kan klassen sin 6996073[/snapback] Nå spørs det om du tenker at pvp kun er 1 on 1, men i battlegrounds f.eks. har man jo alltid med seg noen som spiser warlocks til frokost dersom gruppa er organisert. Det finnes jo selvsagt enkelte klasser som ikke kan taes like lett av andre klasser, ellers hadde vel alle rerollet priest for å være mest mulig imba. Jeg skal innrømme at jeg har store problemer med å ta warriors, shammys etc. også. som shadowpriest, særlig om disse er noen få levler høyere enn meg, eller bedre gearet. Enda hender det jo at jeg tar noen, både warlocks, warriors, shammys, etc. Mind Control / Fear kan få folk til å komme seg til steder man ikke kommer så lett unna F.eks. i Booty Bay møter man jo alltids noen som skal tøffe seg, og da er det MC ut i vannet som gjelder. Andre steder kanskje man finner et stup man kan lede folk utfor
Bredoc Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Du MÅ IKKE finne på å lvl en prest uten å gå shadow fra starten. Har en rank 10 pvp prest, og jeg lvl den disc / holy fordi jeg hadde vrangforestillinger om at holy var så mye bedre, enn shadow til healing. Jeg fortsatte også med holy mens jeg holdt på med pvp fordi jeg ville heale teamet. Etter noen uker ble jeg drit lei av nuubs som skrek og kjefta om healing hele tiden. Dem ville ha healing men gjorde ikke en dritt for å beskytte meg i kamper. Respec til shadow og det var en helt annen verden selv uten å gå i shadowform. Testa noen instancer, og trodde jeg skulle ha store problemer med healing fordi "jeg healer dårligere" i shadow, som en har sagt i tråden her før. Myten om at man healer dårligere bør det bli slutt på. Det som er dårligere er casting time på spells, kvaliteten på healingen er ikke dårligere. Alt handler bare om å time heals på en annen måte. Samtidig har du vampiric embrace som også er veldig nyttig. Jeg har healet i alle instancer før endgame uten problemer. Folk har faktisk trodd jeg var holy. Mange har fått seg en overaskelse da jeg har gått i shadowform. Men på lvl 60 og endgame. Mange lever i visjonen at shadowpriest ikke er brukbart i endgame heller, og forlanger at du er holy. Har bare ett råd her. Vil du ta endgame så respec til holy. Enkelte nytter det rett og slett ikke å diskutere med, og det er ikke verdt å miste en guild spot pga du vil være shadow. Selv mener jeg at shadow på mange måter er vel så bra som holy om du ikke er MT healer. Gruppen du er i får nytte av VE, og du hjelper locks med ekstra dps. Lykke til med presten din.
Esukiru Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 har AKKURAT samme erfaring som Dark, og skal si jeg er lei av alle som maser og styrer med å rope "HEAL ME" og sånt i BG. Utrolig frustrerende. og etterpå pleier de å whispre meg at jeg er nub healer og sånt.
Loeve Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Og for å få innpass som shadow priest i en guild pleier det som regel å være en fordel at du er holy først, og heller speccer om når de ser at prestestallen begynner å bli god. Slik det har fungert i alle guildene jeg har vært med i, i hvert fall.
Arinomi Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Enig at shadow kan være bra, men holy er best fra lvl 1 - 30-40først når man får shadowform så eier man Alt! har ganske masse erfaring med priest. (shadowform får man i lvl 40! ) du får en god del kraftigere healing når du speccer holy, og det er bra i instances. shadow har ikke så bra healing, men i level 40 så har du shadowform ( 15% mere shadowdamage ) + at du har fått vampiric embrance ( sikkert skrivefeil men.. ) da healer du samtidig som at du dps! men gå for holy først! tiptip --------------------------------------------------------------------------------------- anbefales, selv om holy høres kjedelig ut så er det nok det beste valget. 6988809[/snapback] Om jeg skulle gjette vilt, tror jeg du bare har hatt en priest i Holy, og vil så gjerne fortelle oss om hvor bra det er. Jada. Holy er bra for healing, og healing er flotte saker. I instance. Men så er det også et liv utenfor instancene, og da er det Shadow er teh shit (veldig bra). Om man bruker Shadow på riktig måte, trenger man bare sette en shield på seg selv, og fornye den, ettersom den går ut. Med andre ord, man trenger ikke så veldig mye healing i solo PvE. Wand spec er fine saker, men det utsetter også shadowformen med 5 levler. I 40-45 er det lenge! Og slutt å tenke at healing i shadow er dårlig, for det er bare feil. Det er bare en tilvenningssak, og man trenger ikke Holy før endgame. Nå er ikke jeg helt fullerfaren deromkring, men jeg har en shadow priest i lvl 45, og healingen min har vært helt utmerket.
Pug Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 For rask levling er shadow det beste (som mange har nevnt tidligere) Levlet opp en priest til lvl 30 før jeg ble lei, og det gikk fort. Deretter speccer du vel egentlig hva du vil, avhengig av hva du vil gjøre på lvl 60. Har i hvert fall et sikkert tips: Ikke hør på ub1soft. Det er åpenbart at han ikke vet hva han snakker om
Loeve Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Ironisk at den level-rangen du mener gikk fort er den desidert tregeste level-rangen for prester. Altså før man får alle de deilige talentene som VE, shadowform etc.
Pug Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Ironisk at den level-rangen du mener gikk fort er den desidert tregeste level-rangen for prester. Altså før man får alle de deilige talentene som VE, shadowform etc. 7000702[/snapback] Ja, ga opp før jeg fikk tak i de høyere shadow talentene. Men spirit tap gjorde at jeg hadde nesten 0 downtime, og jeg lvlet fort uten problemer.
Zethyr Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Wand spec er fine saker, men det utsetter også shadowformen med 5 levler. I 40-45 er det lenge! 6999053[/snapback] Så koster det vel ca. 1g for en respecc, da så..
Bimmelom Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Wand specc er ikke fine saker. Det suger imø. Virkelig og.
Loeve Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Nah. Wand spec er über. Til soloing er det vel så viktig som mental strength.
Killer_DT Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Wand specc er ikke fine saker. Det suger imø. Virkelig og. 7002774[/snapback] OI det var saklig. Men skal si meg pittelitt enig, har levlet en prest til 60 og man må seff gjøre dette med shadow... En ting med denne wand tingen er at jeg følte jeg sjeldent brukte den, jeg fikk alltid regenet det jeg trengte fra spirit tap+bra spirit. Men jeg hadde jo også da mange kjente som hjelp meg gjennom alle instances opp til UBRS, som igjen gav meg det utstyret jeg ønsket.
dnthalhuk Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Å bruke wand kan e gull verdt når man levler. Selv lage jeg meg en rutine ala Mind Blast, Mind flay, SW:P, PW:s, Wand Wand Wand, til mobben er død og hadde aldri nede tid når jeg var og grindet.
MrLee Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Wand er BRA! gravestone Scepter + wandspec = gull verd fra low 20s til midten og øvre 30 tallet. Veldig mye dmg i forhold til level "gratis" (i forhold til mana) på det tidspunktet, spesiellt i starten.
Zethyr Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Wand er BRA! gravestone Scepter + wandspec = gull verd fra low 20s til midten og øvre 30 tallet. 7004308[/snapback] Begynne med Thunderwood når man får tak i den, gå over på Starfaller, så over på Lady Falther'ess' Finger eller Jaina's Firestarter.. Da har man en utrolig god damage gjennom hele løpet fra 20-40, og på 40 begynner det å være mer verdt å ta ibruk spells oftere.
MrLee Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 De er alle greie nok, fordelen med Gravestone Scepter er at der garantert å få den "gratis" med bare å kjøre gjennom Blackfathom deeps. De andre er world drops som du enten må være heldig for å finne, eller betale for via AH Men jeg kommer nok til å prøve å finne Jaina's firestarter selv når jeg kommer i den level rangen hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå