Gå til innhold

Slackware 11.0 endelig lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke de ferdigkompilerte kjernene til å fungere.

Det er snodigste jeg har hørt. Jeg rekompilerer aldri kernelen(e) som følger med Slackware.

 

hva er fordelen med installere med 2.4.33.3 å deretter legge in kildekode for 2.6.17 ?

 

mot å bare installer huge26.s eller test26.s ?

Absolutt ingen. Skaper bare unødvendig mye arbeid hvis man alikevel skal bytte kernel.

Endret av olear
Lenke til kommentar
Av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke de ferdigkompilerte kjernene til å fungere.

Det er snodigste jeg har hørt. Jeg rekompilerer aldri kernelen(e) som følger med Slackware.

 

hva er fordelen med installere med 2.4.33.3 å deretter legge in kildekode for 2.6.17 ?

 

mot å bare installer huge26.s eller test26.s ?

Absolutt ingen. Skaper bare unødvendig mye arbeid hvis man alikevel skal bytte kernel.

7013516[/snapback]

 

unødvendig arbeid , akkurat det jeg tenkte .

Lenke til kommentar

har nå satt opp slackware 11 på 320 gB harddisk med test26.s kernel .

 

de første jeg ville teste var om mitt trådløse kort endelig kunne fungere i slackware uten å måtte knote så alt for mye .

 

jeg har et 3com 3CRDAG675 som har atheros chipset . de første jeg gjorde når slackware var ferdig installert var å kjøre :

 

lspci

 

å kortet kom opp .

 

så bygde jeg jeg madwifi driver .kjørte modprobe ath_pci å kortet er nå oppe å går .

 

har ikke drevet på lenge her enda ,men har ikke merket noe svakheter med slack 11 enda .

en positiv opplevelse hit til :):thumbup:

Lenke til kommentar

Hei. Driver å laster Slackware 11.0 DVD nå. Gleder meg til å prøve den. Er ganske sikker på at jeg denne gangen også skipper ganske så smidig over KDE. Klarer ikke KDE jeg. Må ha GNOME. Eller. Jeg hadde tenkt til å ha Xfce inne da, men mest kommer det nok til å gå i Dropline-Gnome ja.

 

 

Ogger: Har du store problemer med å skrive det istede for de?

F. eks. Er så irriterende når folk (Du) skriver:

 

Er de slik det skal være?

Slik skal det være:

 

Er det slik det skal være?

Ja, riktig.

 

 

Er en dårlig uvane SMS folk har det. At de aboslutt skal forkorte ned ord hele tia. Har aldri skjønt det der jeg.

Lenke til kommentar
Ogger: Har du store problemer med å skrive det istede for de?

F. eks. Er så irriterende når folk (Du) skriver:

 

Er de slik det skal være?

Slik skal det være:

 

Er det slik det skal være?

Ja, riktig.

 

 

Er en dårlig uvane SMS folk har det. At de aboslutt skal forkorte ned ord hele tia. Har aldri skjønt det der jeg.

7015680[/snapback]

 

Bra wil! Klage på andres skrivekunnskaper. Så voksent av deg! Du er vel kanskje ikke rette personen til å gjøre det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...