Gå til innhold

Partibarometer for oktober 2006


Partibarometer for oktober 2006 (forrige måneds resultater i parentes)  

215 stemmer

  1. 1. Partibarometer for oktober 2006 (forrige måneds resultater i parentes)

    • Demokratene [0.46%] [0.00%] [0.00%] [0.00%]
      0
    • Det Liberale Folkeparti [2.97%] [2.69%] [1.77%] [4.17%]
      6
    • Fremskrittspartiet [29.45%] [25.25%] [26.55%] [22.92%]
      64
    • Høyre [13.93%] [17.17%] [18.58%] [17.71%]
      32
    • Kristelig Folkeparti [2.74%] [1.35%] [1.77%] [0.00%]
      1
    • Kystpartiet [0.68%] [1.01%] [0.00%] [1.04%]
      3
    • Pensjonistpartiet [0.23%] [0.34%] [0.88%] [0.00%]
      0
    • Rød Valgallianse [4.34%] [7.74%] [4.42%] [4.17%]
      12
    • Senterpartiet [2.28%] [3.03%] [2.65%] [0.00%]
      4
    • Sosialistisk Venstreparti [7.08%] [7.07%] [7.96%] [6.25%]
      16
    • Venstre [6.85%] [5.72%] [9.73%] [9.38%]
      20
    • Norges Kommunistiske Parti [0.91%] [0.67%] [0.88%] [3.13%]
      3
    • Det Norske Arbeiderparti [18.72%] [14.81%] [14.16%] [18.75%]
      33
    • Kristent Samlingsparti [0.00%] [0.88%] [0.00%]
      1
    • Miljøpartiet De Grønne [1.35%] [0.88%] [0.00%]
      2
    • Blankt [4.34%] [5.39%] [4.42%] [4.17%]
      7
    • Ville ikke stemt [5.02%] [6.40%] [4.42%] [8.33%]
      11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemte klart Frp.  Den rød/grønne regjeringa har jeg ingen tillit til i det hele tatt!

7001592[/snapback]

Det finnes andre valg enn pest og kolera vet du hehe.

Ikke ta dette innlegget så alvorlig.

7001616[/snapback]

 

Som de små kommunistiske partiene som Ap du mener`?

For meg som har bil som hobby så er den rød/grønne regjeronga uaktuelt da de har latterlige og helt idiotiske avgifter som ikke hører hjemme på gren i det hele tatt!

 

Og hva er det de har klart å gjort av det de lovet`?

Lenke til kommentar
Som de små kommunistiske partiene som Ap du mener`? 

For meg som har bil som hobby så er den rød/grønne regjeronga uaktuelt da de har latterlige og helt idiotiske avgifter som ikke hører hjemme på gren i det hele tatt!

 

Og hva er det de har klart å gjort av det de lovet`?

7001684[/snapback]

Nei, jeg tenkte på noe annet enn Rød/grønn og FrP, men hvis interesseområdet er bil, ja da har jeg en viss forståelse for FrP

Lenke til kommentar
Som de små kommunistiske partiene som Ap du mener`? 

For meg som har bil som hobby så er den rød/grønne regjeronga uaktuelt da de har latterlige og helt idiotiske avgifter som ikke hører hjemme på gren i det hele tatt!

 

Og hva er det de har klart å gjort av det de lovet`?

7001684[/snapback]

Nei, jeg tenkte på noe annet enn Rød/grønn og FrP, men hvis interesseområdet er bil, ja da har jeg en viss forståelse for FrP

7001774[/snapback]

 

 

Åh, men er det ikje Høyre eller Ap som kommer i regjering uasnet hva man stemmer!

 

Om Frp vinner så er det vel Høyre som kommer i regjering eller noe`? Blir det ikke slik på en måde, er litt usikker på dette!

 

 

Ka parti du tenkte på forresten?

Lenke til kommentar
Åh, men er det ikje Høyre eller Ap som kommer i regjering uasnet hva man stemmer!

 

Om Frp vinner så er det vel Høyre som kommer i regjering eller noe`?  Blir det ikke slik på en måde, er litt usikker på dette!

7001889[/snapback]

Ikke nødvendigvis, men det politiske kommentatorer liker jo å tro det i hvert fall da.

 

Ka parti du tenkte på forresten?

7001889[/snapback]

Vel, de rød-grønnne partiene er jo 3 partier, frp er 1 parti, totalt 4 partier, tror jeg ser ganske mange flere på pollen.

 

Er det meg eller har den pollen klikket litt?...

7002400[/snapback]

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Åh, men er det ikje Høyre eller Ap som kommer i regjering uasnet hva man stemmer!

 

Om Frp vinner så er det vel Høyre som kommer i regjering eller noe`?  Blir det ikke slik på en måde, er litt usikker på dette!

7001889[/snapback]

Ikke nødvendigvis, men det politiske kommentatorer liker jo å tro det i hvert fall da.

 

Ka parti du tenkte på forresten?

7001889[/snapback]

Vel, de rød-grønnne partiene er jo 3 partier, frp er 1 parti, totalt 4 partier, tror jeg ser ganske mange flere på pollen.

 

Er det meg eller har den pollen klikket litt?...

7002400[/snapback]

Hva mener du?

7002437[/snapback]

 

 

Ok, men du svarte fortsatt ikke på det jeg spurte om :p

 

Neida, pollen funker den, tror jeg :S

Lenke til kommentar

Stemte frp. Den rødgrønne regjeringa begynner å få en tykk bok med politiske brølere og brutte valgløfter. Det eneste denne regjeringa gjør er jo å si til folket "nei, vi har ikke penger til sykehus, barnehage, eldreomsorg og veier" men står fram med smilefjes i media både titt og ofte og gir bort millioner på millioner til bistand. Der står de og GIR BORT pengene du og jeg har jobbet for å tjene opp, penger som skal gå til vedlikehold og utbygging av vårt eget land. Er dritt lei inkompetente, b-kjendis-wannabe, mediakåte politikere.

Lenke til kommentar
Får håpe det stemmer flere enn sist måned. Skal resultatet ha noen interesse, så trenger vi 150+ stemmer...

6997714[/snapback]

 

Er enig der. Skulle gjerne hatt mai tall (over 400 stemmer, men da ble pollen omtalt på hw.no sin forside). Har satt den som sticky for å trekke til litt flere stemmer og lagt link til i signaturen.

Lenke til kommentar
Er dritt lei inkompetente, b-kjendis-wannabe, mediakåte politikere.

7004333[/snapback]

Og da stemmer du FrP?

7005150[/snapback]

Ja, Ingen har fått se frp's politikere i aksjon da de aldri har sittet i regjering. Så å antyde at de er mer inkompetente enn de fra den rødgrønne er så teit at jeg håper du ser det selv.

 

Edit: ser du uthevet b-kjendis-wannabe og mediakåte. Da vil jeg få trekke fram Kristin Halvorsen som den største av dem alle. Denne kvinnen er ikke interessert i å gjøre en god jobb for landets innbyggere. Hun er ute etter å skaffe seg en stilling / posisjon med mest mulig makt slik at omverdenen skal tro hun er vellykket. Det samme kan sies om Forsvarsminister Kristin Krohn Devold og Samferdselsminister Torild Skogsholm fra den forrige regjeringen.

Endret av Vt-iversen
Lenke til kommentar
Er dritt lei inkompetente, b-kjendis-wannabe, mediakåte politikere.

7004333[/snapback]

Og da stemmer du FrP?

7005150[/snapback]

Ja, Ingen har fått se frp's politikere i aksjon da de aldri har sittet i regjering. Så å antyde at de er mer inkompetente enn de fra den rødgrønne er så teit at jeg håper du ser det selv.

7005349[/snapback]

Det var derfor jeg markerte de 2 siste med bold siden det var de jeg trakk frem, den første måtte være med for setningens skyld...

Lenke til kommentar
Er dritt lei inkompetente, b-kjendis-wannabe, mediakåte politikere.

7004333[/snapback]

Og da stemmer du FrP?

7005150[/snapback]

Ja, Ingen har fått se frp's politikere i aksjon da de aldri har sittet i regjering. Så å antyde at de er mer inkompetente enn de fra den rødgrønne er så teit at jeg håper du ser det selv.

7005349[/snapback]

Det var derfor jeg markerte de 2 siste med bold siden det var de jeg trakk frem, den første måtte være med for setningens skyld...

7005413[/snapback]

 

Vel, nå er det ofte slik at politikere fra FrP blir satt fouks på, mens andre politikere ønsker å bli satt fokus på, og handler derfor deretter. Hagen var jo utrolig flink til å utnytte situasjonene når han ble satt i rampelyset og fikk vel en del mer oppmerksomhet på grunn av det.

 

Men dette sklir vel litt feil rettning nå?

Lenke til kommentar
Er dritt lei inkompetente, b-kjendis-wannabe, mediakåte politikere.

7004333[/snapback]

Og da stemmer du FrP?

7005150[/snapback]

Ja, Ingen har fått se frp's politikere i aksjon da de aldri har sittet i regjering. Så å antyde at de er mer inkompetente enn de fra den rødgrønne er så teit at jeg håper du ser det selv.

 

Edit: ser du uthevet b-kjendis-wannabe og mediakåte. Da vil jeg få trekke fram Kristin Halvorsen som den største av dem alle. Denne kvinnen er ikke interessert i å gjøre en god jobb for landets innbyggere. Hun er ute etter å skaffe seg en stilling / posisjon med mest mulig makt slik at omverdenen skal tro hun er vellykket. Det samme kan sies om Forsvarsminister Kristin Krohn Devold og Samferdselsminister Torild Skogsholm fra den forrige regjeringen.

7005349[/snapback]

 

 

Kunne ikke sagt det bedre!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...