Landeplagen Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har lastet ned Trackmania: Original, og når jeg kjører innstallasjonsfila, står det bare; "Trackmania was not found on this computer"... Hva er problemet?
Cursio Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Det kan godt være at du har formatert, men ikke formatert disken der trackmania ligger. Det vil da si at trackmania ikke ligger i registeret, som fører til feilbeskjeden! Løsning: Reinstaller trackmania før du installerer TM:Original. Lykke til!
Mystic Dragon Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Det står at du har LASTET ned! Det er ikke lov å snakke om her! Rapportert!
Dotten Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Denne stenges da det ser ut som om det dreier seg om piratkopiering. (Er dette et spill kjøpt på nett og lastet ned lovlig så send en pm med forklaring så vil tråden snarlig bli åpnet igjen ) Ref #8 i retningslinjene. Edit; Ser ut til at det dreier seg om noe som er gratis, så da går det greit http://www.trackmania.com/indexUk.php Åpnes igjen og beklager bryderiet
KayAU Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Det ser ut som det er snakk om ein gratis ekspansjonspakke, faktisk...so det første som slår meg er at du kanskje ikkje har Trackmania installert på datamaskina di? Kay
Mystic Dragon Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Ja, jeg beklager, jeg har bare hørt at TM Nations er gratis, sorry!
Landeplagen Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Ja, fant ut at det var Nations som var gratis. Digger det.
Cursio Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hehe kan ikke kjefte på moderatorene for ikke å være på ihvertfall! Men fikk du det til? Har du prøvd å installere Trackmania på nytt igjen før du legger til original?
redbaron Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ah, jeg lurte på hva alle de andre bilene og banene var for noe i loading screenene. Ble litt kjedelig med Formula 1 hele tida. Har ikke sett dette spillet i noen hylla på lokalsjappa. Noen linker takk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå