Landeplagen Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Hei, jeg har lyst til å dele musikken min fra den gamle maskinen, til denne nye brbare maskinen. Hvordan gjør jeg det? Begge er koblet sammen i et lokalt nettverk, med ledning. En ting til, hvordan skifter jeg språk på messenger? (PS: Jeg postet dette feil i Hardware seksjonen... )
endrebjo Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Jeg antar at du bruker Windows på begge maskinene. Sørg for at dere er i samme arbeidsgruppe og sett på deling av de mappene/stasjonene du vil dele (Høyreklikk på mappen/stasjonen -> Deling -> Del denne mappen -> OK). I tillegg må vel 'Client for Microsoft Networks' og 'File and Printer Sharing for Microsoft Networks' være installert, men de er mest sannsynlig installert allerede. For å finne maskinen du skal dele med går du inn i Utforsker -> Nettverk -> Comuters Near Me -> [velg maskin]. Og så er det drag and drop. Endret 2. oktober 2006 av endrebjorsvik
Babyloner Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg antar at du bruker Windows på begge maskinene. Sørg for at dere er i samme arbeidsgruppe og sett på deling av de mappene/stasjonene du vil dele (Høyreklikk på mappen/stasjonen -> Deling -> Del denne mappen -> OK). I tillegg må vel 'Client for Microsoft Networks' og 'File and Printer Sharing for Microsoft Networks' være installert, men de er mest sannsynlig installert allerede. For å finne maskinen du skal dele med går du inn i Utforsker -> Nettverk -> Comuters Near Me -> [velg maskin]. Og så er det drag and drop. 6984427[/snapback] med nettverk...mener du mine nettverkssteder?
endrebjo Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Jepp. (glemte at jeg hadde forandret til noe penere og mindre barnslig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå