Gå til innhold

bra "råne" musikk


dj_bamse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Her så skriver vi bokmål, dialekt og sms-språk er bannlyst.

Nok engang, hold deg til bokmål.

6990150[/snapback]

 

 

WTF?!? .. Hva med nynorsk da? Er ikke det lov å skrive nynorsk på dette forumet? Altså, jeg er fullstendig enig i at dialekt og sms-språk ikke er noe å lese, men alle i norges land BURDE kunne lese nynorsk...

Lenke til kommentar

Har ikke lyst til å ta den diskusjonen her (noen kan heller starte en tråd hvis det er behov for det). Har faktisk selv irritert meg litt når folk skriver nynorksk på dette forumet, og mener at som et landdekkende forum bør vi bruke bokmål, alså det språket flest skriver og leser.

Lenke til kommentar

Vi har to offisielle skriftspråk i Norge, bokmål og nynorsk. ALLE har lært ett av disse på skolen, så det er ingen grunn til å bruke en rar dialekt som ingen skjønner.

 

Over til saken:

 

For det første, trådstarter har ikke nevnt noe om hva slags musikksjanger han liker. Når du er ute og kjører bil vil du jo selvfølgelig høre på noe du liker, så hvis du kan gi oss en liten pekepinn på hva du liker så hadde det hjulpet.

 

Mitt valg på bilturer er selvfølgelig Ayreon (link til albumguide i signatur). Her har du god musikk i mange sjangre, som er stereomikset veldig bra. Store deler av Ayreon inneholder mye synth og digitale lyder, i tillegg til mye bass, noe som burde passe bra.

 

My two cents.

Endret av Speik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...