TRS Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) God Dag/Ettermiddag/Kveld/Natt (whatever, avhengig av når du leser) Jeg tenkte å foreta en liten undersøkelse angående om det er folk som er interessert i en Norsk/Skandinavisk (eller kanskje internasjonal, tiden får vise) raid-guild med fokus på Burning Crusade? Enten om folk vil re-rolle for faction bytte, ikke vil betale transfer-fee, eller kanskje tilogmed bare få liv igjen i en gammel char (avhengig av server valg selvfølgelig). Faction will jo selvfølgelig ikke ha så mye å si lengre i BC, men det er da heller ikke poenget, alt fra et nytt syn liksom. Yaddayadda, ting har vert prøvd før, etc, etc, etc. Men det kommer da støtt og stadig nye folk også? Noe av det store med Burning Crusade (synes iallefall jeg), er jo at man ikke lengre vil trenge fullt så mange folk for å kunne delta i såkalt end-game content, noe som er et problem for mange mindre guilds rundt om. Og ettersom de gamle raid-instances som for eks BWL og Naxx vil bli delvis utdatert (regner da med at utstyr i BC blir bedre) så vil man ikke trenge å fokusere så mye på disse, og heller kunne meske seg med "goder" fra nye steder som for eks The Black Temple Faction og server er ikke bestemt, eneste sikre er at det blir på en PVP server. Så liker du ikke pvp, så kan du stoppe å lese. Tenkte da å holde medlemsantallet forholdsvis lavt/medium, avhengig av interesse. Noe rundt 50 medlemmer eller så. Riktig nok blir det 25 man max i BC, men litt folk å ta av tar vekk noe av presset i forhold til "akkurat nok". Som jeg har sett av tidligere forsøk, så går ting i dass, når folk ikke river seg løs litt, så folk som er interesserte må også være villige til å gjøre denne char'en til sin "main", enten det er en gammel eller ny. Når det gjelder guild-aktivitet så vil jo raid-tider og slikt noe, samt hvilke dager osv bli avgjort avhengig av hva majoriteten sier. Dersom det er store forskjeller så ser jeg heller ingen problem i å få organisert litt slik at det blir litt tilrettelagt for folk som kanskje skal opp tidlig og må logge tidlig, etc. Utenom pve-raids så regner jeg med at folk som evt melder sin interesse, også kan ha litt morro med pvp, enten det er world, BG eller arena pvp. Litt organiserte grupper for dette skulle vel heller ikke bli noe problem. Når det kommer til krav og slike ting, så taes det etterhvert, da dette som sagt bare er en liten undersøkelse enda. Men for å si det slik så er det bedre med folk uten raid-erfaring som er villige til å lære, enn folk som "er bedre enn alle andre" og er verdensmestere i alt. En ting dog, er at jeg vil kunne tenke meg en aldersgrense rundt ~18 år. Riktig nok er ikke alder alltid like viktig, så lenge en kan oppføre seg, men det er greit med et utgangspunkt. Det vil ikke bli noe fokus på "zomg servar firzt Illidan killz!", og slikt noe, tingen er å ha det morro sammen med likesinnede med fokus på de nye sonene som kommer i BC "& beyond". Dersom det er interesserte så legg gjerne med hvilken faction du foretrekker (MERK: Majoriteten bestemmer så du bør/må ikke ha noe imot å spille noen av de), og evt hvilken rase og klasse. Planen vil være å gå til en eksisterende low/medium server, så folk som vil spille paladin/shaman (avhengig av faction) bare sier ifra at de re-roller det når Bc er her. Evt kommentarer/spørsmål? Kom med dem enten her eller i PM. EDIT: Dersom det skulle være god interesse så er det ingenting i veien for å ta inn flere en angitt guildstørrelse, og ingen vil evt bli sparket på hodet ut pga raid-størrelser. Ting vil bli organisert deretter. Endret 1. oktober 2006 av TRS
Amon Amarth Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Virker som om det er liten interesse, lol iværtfall så langt, kan hende jeg slenger på en blood elf pala...
StorPeder Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) <--- BE Paladin. Hot 60's chick Lover ingenting. Tror kanskje jeg syns det er litt kjipt å bare spille med nordmenn. Edit: Alliance er forresten helt uaktuelt for min del. Endret 2. oktober 2006 av kristteo
genetex Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er med, men bare horde. Ok, blir med om du får med 20 adnre som vil vere alliance.
Xeenon_ Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Siden gud, hvermann og bestemora mi kommer til å rolle BE pala sier jeg at jeg joiner med en rogue. ^^ Horde såklart.
PcT Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Reroller legolas så jeg kan gjerne bli med. (blood elf hunter)
EpziloN Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Deathwing dukker nok opp i BC, så skal ikke se bort ifra at det blir et race for å knerte han først. Epz.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå