Gå til innhold

HW-Lan 06: Noen som vil sitte med meg?

-Redhead-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spiller ikke bf2 :p Men har lyst å sitte i nærheten der det sitter en del folk.. tror jeg hvertfall..

btw, koster bf2 mye? kanskje jeg skal kjøpe det :hmm:

Endret av -Redhead-
Skrevet
sett deg på seatt 44 table7  (anbefales vist du trenger litt mer plass og vist du spiller bf2!

har bestil seat 45 table7 , så da kan vi bruke det som "lager" rom :cool:

6976612[/snapback]

Hvem andre er det som sitter på høyresia der a?

Skrevet
sett deg på seatt 44 table7  (anbefales vist du trenger litt mer plass og vist du spiller bf2!

har bestil seat 45 table7 , så da kan vi bruke det som "lager" rom :cool:

6976612[/snapback]

Hvem andre er det som sitter på høyresia der a?

6977408[/snapback]

kylling1 og tjunfisken kjenner dem litt gjennom forumet til www.battlefield2.no :thumbup:

Skrevet (endret)

Join Pink Army! Slå deg ned på table 17 og plass 44 eller 50 ;) Vi er 6 personer allerede. Vi spiller en god del spill og vi er sosiale :D

Endret av tanx
Skrevet
Vel, topic sier det meste.

Har ikke planlagt å sitte med noen, men vil sitte der mesteparten av folka sitter..

Noen jeg kan sitte med?

:)

6976479[/snapback]

Gjett om jeg vil sitte med deg! :wee:

eneste er at jeg ikke kommer, så jeg kan ikke :ermm:

Skrevet (endret)
Join Pink Army! Slå deg ned på table 17 og plass 44 eller 50 ;) Vi er 6 personer allerede. Vi spiller en god del spill og vi er sosiale :D

6982195[/snapback]

Ser det sitter en god del folk der, og vil jo sitte der det er mange.. så skal vurderes :wee:

Endret av -Redhead-
Skrevet

6982195[/snapback]

Ser det sitter en god del folk der, og vil jo sitte der det er mange.. så skal vurderes :wee:

6982999[/snapback]

Åh det er fett da. VI skal btw ha hyller og banner og et lite musikkannlegg :p Vi skal prøve å trekke litt folk :p

Skrevet (endret)

Er så kult å se alt oppstyret det blir rundt jenter her på forumet o.l.

Ta å sett deg der du føler får å sette deg, er så og si et fet hvor man sitter.

Alle blir nok like svette uansett.

Endret av Nitrius
Skrevet
Men men.. tør ikke bare å sette meg et sted heller da :blush:

6984014[/snapback]

Er det ingen brukere du snakker mye mer du kan plassere deg i nærheten av? Det er greit å ha noen i nærheten hele tiden, men uansett hvor du sitter vil du alltid finne kjentfolk. Personlig kommer jeg til å kjede meg bak desken, så i verste fall kan du finne deg en krakk og sette deg ved siden av meg, så kan vi lure folk til å tro at vi ikke har dusjer og at man må spyles med hageslange bak hangaren.

Skrevet
Oh.. hyller..  Kan jeg låne litt plass da?  :innocent:

Btw, gamle er dere?

6983887[/snapback]

Vi er 3 på 15 og 3 på 16. Vi har alltid noen i "leiren" og ja, du kan låne hylleplass :p Vi er alltid noen der til å passe på utstyr btw:P

Skrevet (endret)

tror nok det kommer til å gå bra. fant ut at jeg kanskje setter meg ved tanx der elns. De fleste jeg prater med på f.eks msn skal ikke på lan, eller så er de crew.

Edit: tanx; nei vettuhva.. da setter jeg meg ved dere :p Høres hyggelig ut med the Pink Army :wee:

Hvilken plass skal jeg ta da? 44 eller 50

Veit jeg hvem de andre er? er de brukere her?

:)

Endret av -Redhead-
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...