Gå til innhold

Demo av Football Manager 2007 (PC)


Anbefalte innlegg

Pokker. Jeg kom alt for sent på jobb i dag etter å ha spilt FM2007 demoen til langt på natt. :blush:

 

Spillet er knallbra, men sliter litt med at "grafikken" hakker når den viser høydepunkter i kampene. Opplevde dette til tider i FM2006 også, men da hjalp det å lukke IE-vinduer med mange flash-annonser...nå hjalp ikke det noenting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp spilt ferdig demotiden med Løv-Ham av alle lag.

Jeg har den der strawberry-versjonen.

 

Var et par ting som irriterte meg.

 

1. Historien til spillerne. Den er ikke der. Jeg kunne fremdeles be spillerne om å anbefale spillere fra deres gamle klubb, og spillet visste om historien til spillerne (he last played for...) men det viser ikke når man trykker på history.

 

2. Veldig pågående klubber. Jeg hadde Knut Walde, og hver uke var enten Strømsgodset eller Aalesund og forespurte meg om hva jeg skulle ha for Knut. Først satt jeg opp prisen slik at de skulle bli uinteressert, det hjalp ikke. På en dag kunne de si at de ikke ville følge opp forespørselen, og så forespurte de på nytt igjen rett etterpå. Til sist testet jeg om de i det hele tatt vurderte å følge opp forespørselen. Jeg var irritert på at de maste og tenkte at de skulle få fyren, slik at jeg fikk fred. Første valgte jeg den verdien han hadde i spillet, pluss en 10% videresalgssum. Men nei, de fulgte ikke opp. Tok vekk 10%en, og de ville fremdeles ikke følge opp, satte ned prisen fra 3k til 2k. Nei. 2k til 1k. Nei. Misforstå meg rett, jeg er overlykkelig at klubber er interesserte i spillerne mine, slik at jeg kan få inn litt penger. Men når de ikke biter på så kan de i det minste la meg være i fred.

 

3. Ustabilitet på laget. JEg begynte dårlig, spilte et par labre kamper, omorganiserte litt på taktikken og dominerte hardt i 5 kamper. Plutselig gadd ikke spillerne mer, selv om formen var superb. Og jeg begynte å tape igjen.

 

Men det var jo også et par koselige ting. Det så ut som man kunne legge inn et bilde av seg selv når man lagde treneren. Det nye scoutingsystemet virket lovende, og det er mulig å spørre spillerne om de kan anbefale noen. Mye annet fikst også. Nå tror jeg jeg skal starte et LLM-spill i England for å spille ut demotiden der. Vi får se hvor dette bærer hen.

Lenke til kommentar
Har nettopp spilt ferdig demotiden med Løv-Ham av alle lag.

Jeg har den der strawberry-versjonen.

 

Var et par ting som irriterte meg.

 

1. Historien til spillerne. Den er ikke der. Jeg kunne fremdeles be spillerne om å anbefale spillere fra deres gamle klubb, og spillet visste om historien til spillerne (he last played for...) men det viser ikke når man trykker på history.

 

7019901[/snapback]

Det er historie på spillerne i fullversjonen

Lenke til kommentar

Gleder meg, skal forhåndsbestille på komplett nå etterpå. Spillet er rett og slett blitt fantastisk, men jeg ønsker meg to forandringer til fullversjonen.

1: Lyn har nå tilbudt å låne ut Christian Dahl til meg 443 ganger, mens Vålerenga har sendt forespørsel om prisen på Branimir Poljac 237 ganger. Hadde vært fint om klubbene tok et nei for et nei.

2: Nannskog! Han forsvinner uansett hva du gjør, som regel til Viking eller Start, forhåpentligvis vil dette ordne seg ved at du starter spillet tidligere, eller en patch når real-life kontrakten er undertegnet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...