another_visitor Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 noen som kjenner til et gratisprogram for å koble Outlook 2000 opp mot en Hotmail konto? Går ikke an å bruke Outlook express lenger slik man kunne før, M$ har vært så snille og fjerna denne muligheten for de som ikke betaler for Hotmail Plus...
Syar-2003 Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Hvis hotmail ikke lenger har IMAP (eller gått over til POP støtte) er det ikke stort man kan gjøre fra et mail klient program enten det heter outlook 2000 eller outlook 2007.
another_visitor Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 det tviler jeg på at stemmer, det finnes en del programmer bl.a web2pop som skal fungere mellom klienter som Outlook og hotmail, gmail etc. Problemet er at jeg foreløpig ikke har funnet noe slikt program som er gratis.
endrebjo Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) WebMail til Mozilla Thunderbird. Den avhenger også egentlig av gyldig tilgang for den beste tilgangen, men den kan kjøres i screener-modus slik at den rendrer sidene usynlig og leser av mailen derfra (istedetfor å sende og motta direkte HTTP-requests fra serveren). Også må jeg bare si at det ikke er alle som må betale for ekstern tilgang til Hotmail. De som har en konto fra lenge siden og som brukte Hotmail opp mot f.eks Outlook Express på den tiden, kan fremdeles gjøre det uten problemer og uten å betale for det. (ja, jeg er en av dem) Edit: Dette ser ut som en gratis og universell POP-emulator for Hotmail. Men jeg har ikke testet den. Endret 2. oktober 2006 av endrebjorsvik
Syar-2003 Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Misforsto litt jeg tydligvis at du ville ha en HTTP-POP proxy. Kikk på disse , mener de er free . http://pop3hot.com/ http://www.jmasoftware.com/english/download/index.html Eller legg inn Outlook 2002 eller nyere
another_visitor Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 Det hjelper ikke å oppgradere til Outlook 2002 eller nyere, man må fortsatt ha en 'valued' account slik endre sier. takker. web2pop tror jeg ikke er gratis men skal sjekke ut de to andre dere foreslår Melder på etter test!
another_visitor Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 har fått testa litt nå, GetMail For Hotmail v3.25 var kun en forwarding tjeneste så man kunne dessverre ikke bruke den til å svare på mail men kun få de videresendt til en annen konto i f.eks Outlook. IzyMail var ikke gratis, den hadde en kvote på 30 mail for å få testa, deretter må man betale. Men takker for forslag, tar gjerne imot flere fra alle som har testet slike programmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå