Gå til innhold

Hva ser dere i LOTR?


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ekke noe fantasy-fan, så har aldri hatt noe behov for å se Ringenes Herre. Forrige jul måtte jeg likevel drepe litt tid og så derfor de to første filmene. Ener'n var virkelig god og ble overrasket over at jeg var såpass fornøyd med filmen. 2'ern var en ålreit oppfølger, men likte ikke helt historien med de forbanna trærne.

Det er ikke en oppfølger.

Lenke til kommentar
Ekke noe fantasy-fan, så har aldri hatt noe behov for å se Ringenes Herre. Forrige jul måtte jeg likevel drepe litt tid og så derfor de to første filmene. Ener'n var virkelig god og ble overrasket over at jeg var såpass fornøyd med filmen. 2'ern var en ålreit oppfølger, men likte ikke helt historien med de forbanna trærne.

 

Anyway, har et spørsmål til dere LOTR-eksperter. Nå, snart et år etter, skal jeg få fullført trilogien. Har visstnok skjønt at det finnes flere versjoner av Atter En Konge. Bør jeg gå for den korte eller lange?

 

tja, den korte er kinoversjonen som er helt bra, men vil du ha med enda mer action + ett par ganske viktige og uviktige ekstrasener tar du den lange. :)

 

ellers vil jeg si til OP (trevakt ftw - sorry :p) at jeg kan se noe av poenget- mye av det folk ser i Ringenes Herre filmene er de flotte efektene og store slagene. Ja, det kommer nok filmer med bedre effekter og større slag som vil overta noe av statusen Ringenes Herre har/har hatt. Sånn er det med 90% av alle filmer og 90% av alt publikum, man går over til å se nye filmer og liker dem bedre. Men det er noen filmer man gjerne husker mange år senere og for meg kommer nok Ringenes Herre til å ligge høyt på listen lenge, pga en fantastisk historie og fortellingsmetode.

Lenke til kommentar
Anyway, har et spørsmål til dere LOTR-eksperter. Nå, snart et år etter, skal jeg få fullført trilogien. Har visstnok skjønt at det finnes flere versjoner av Atter En Konge. Bør jeg gå for den korte eller lange?

 

Kommer an på om du vil se kinoversjonen (den vanlige), eller extended-utgaven med ca. 1 time ekstra scener ;) Personlig ville jeg anbefalt extended-utgaven, men om du ikke er fanatisk LOTR-fan, så klarer du deg nok greit med kinoversjonen.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...