Gå til innhold

Beste In flames låt? hvorfor?

oslo121

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir litt dumt å plukke ut kun noen få sanger, ettersom In Flames har et så stort repertoar av skikkelig gode låter... Jaja, jeg får nevne 3:

Only For The Weak, Dead End og Clay Man :D

Skrevet

System eller The Quiet Place. Er også stort sett det eneste jeg liker av In Flames nå. Syntes Clayman var veldig bra når jeg først hørte det, men synes ikke det er så "fantastisk" lengre. Finnes så mye bedre liksom.

Skrevet

Står mellom CLAYMAN og Only For The Weak.

Clayman har et RÅTT refreng, mens Only For The Weak har den råeste gitarsoloen. Når jeg tenker over det, så er det gjerne ikke gitarsolo i Clayman :p

Det blir uavgjort, jeg greier ikke bestemme meg :p

Skrevet
In Flames har ingen gode sangar.

6982769[/snapback]

Feil.

6985124[/snapback]

Nei.

6992147[/snapback]

Jøss, det var da et knakandes godt argument ...

Skrevet
In Flames har ingen gode sangar.

6982769[/snapback]

Feil.

6985124[/snapback]

Nei.

6992147[/snapback]

Jøss, det var da et knakandes godt argument ...

6992372[/snapback]

Trenger ingen godt argument for å mislike In Flames. Det holder å høyre eit par låtar. Søppel, tvers gjennom.

Skrevet
Står mellom CLAYMAN og Only For The Weak.

Clayman har et RÅTT refreng, mens Only For The Weak har den råeste gitarsoloen. Når jeg tenker over det, så er det gjerne ikke gitarsolo i Clayman :p

Det blir uavgjort, jeg greier ikke bestemme meg :p

6990322[/snapback]

CLAYMAN!! :love:

Eneste In Flames sang jeg virkelig liker å høre på. Har den nyeste CDen til In Flames, men kan ikke si jeg liker den så mye. Blir vel å skaffe seg litt eldre album trur jeg ;)

Skrevet
Man Made God, fordi jeg digger instrumental-låter, pluss at riffene er noe av det grommeste jeg har kommet over.

6993013[/snapback]

Enig i denne, ikke at den er det grommeste som fins men den er den beste og ultrakewl

• 2 uker senere...
Skrevet

In Flames har mange bra sanger.

Selv liker jeg de gamle bedre enn de nye :p. Men vi er alle forskjellige !

Måtte jeg ha valgt en, blir det Jotun :D. Første sangen jeg hørte av in flames, noe som gjorde meg hekta i noen år jah.

Skrevet (endret)
Det holder å høyre eit par låtar.

Egentlig ikke.

Hvis man sammenlignet perioden helt i starten og den siste perioden så er de såpass forskjellige at det kunne vært 2 band.

Den første perioden er mer "tradisjonell" og "ekte" metall, mye melodier, death metal vokal og veldig organisk stil.

Den siste stilen med de siste albumene er mer mekanisk, har litt rockpreg på seg, vokalen har innslag av andre ting enn metall og har en del elektronisk i seg for og mer "moderne" sound.

Vet om mange som elsker tidligere In Flames og hatere det de laget senere. (og vica versa..)

Endret av TLZ
Skrevet
Hah! :D

INGEN som har sagt "Dialogue With the Stars", så jeg tror jeg vinner :)

7099837[/snapback]

Meget fet sang det. Mange som ikke liker metal generelt som liker den også faktisk. Selv har jeg smått begynt å fått sansen for Lord Hypnos igjen, men favoritten er fortsatt Gyroscope.

Skrevet

Live: Pinball map, Only for the weak & Cloud connected

Publikum tar pent av som regel til disse :)

Album: Jester's Dance (og de nevnt under live)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...