Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Analsex: Tabu eller ok?


CofidiS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke noe i mot analsex jeg, har prøvd et par ganger, men må si foretrekker det rosa :!:

jævli stress med analsex MASSE oppvarming og glidemiddler osvosv..

noe som er positivt, er at du slipper å tenke på prevangsjon :cool:

6980388[/snapback]

 

Godt poeng. Men samtidig må man huske på at man fortsatt kan bli smittet da :)

 

Og rompa er et veldig fint område til å få "rusk i trompeten" :)

Lenke til kommentar

okei...

rompa, rompehullet. Noen som veit hva som pleier å kome ut der?

ja nettop!

Jeg syntes det er ille nok å se det nedi do, men når man absolutt skal putte'n junior midt inni der alt det kommer fra, blærk...

 

Men for min del, skal folk få gjøre akkurat hva de vil for min del, bare jeg slipper :p

 

 

Haff tenk å måtte grava ut møkk fra inni forhuden :sick:

Lenke til kommentar

haha ja det kommer helt ann på hygenen til damen for at dette skal gå ann!

sikkert ikke digg å presse den inn og når du tar den utigjen merker du at det ligger en brun ring bak hodet! :thumbdown:

men kjønnsykdommer mener jeg den som har de MÅ si i fra til sin partner før de setter igang, for gjør de ikke det, kan de ødelegge livet til en person som ikke hadde peiling på dette :(

viktigste er og nyte det og prøv å kjenn partneren din før du stikker den inn i hull uten beskyttelse

Lenke til kommentar
okei...

rompa, rompehullet. Noen som veit hva som pleier å kome ut der?

ja nettop!

Jeg syntes det er ille nok å se det nedi do, men når man absolutt skal putte'n junior midt inni der alt det kommer fra, blærk...

6980428[/snapback]

Ja ÆSJ ASS. Og tenk på hva som pleier å komme ut TISSEN?!?!? :hmm::ph34r::sick:

 

Dette minner meg om de som på død og liv skal utdype sine "Nei, sånn mat liker jeg ikke" med "OMG ÆSJ greier ikke SYNET av det engang urk, blir kvalm :-("

Lenke til kommentar

OMFG BUTTSEKZ er selvsagt helt stas. Jeg er velsignet med en kjæreste som kommer som et godstog bare jeg såvidt stikker innom, så det skjer både titt og ofte. Det er vel i prinsippet veldig likt den gamle, gode vaginale penetrasjonen likevel. Litt trangere, litt vanskeligere, litt mer tilfredsstillende. Håndkle er absolutt anbefalt.

 

Men det virkelige tabuet her er ikke å peise kjæresten sin i toeren. Det er å la vedkommende kile deg et sted utenom det vanlige. Det er ikke sikkert alle er like åpne for det, men hett tips: Få kjæresten din til å suge deg mens hun stikker noe vibrerende opp bak på deg, og du vil få oppleve noe helt særegent. Jeg har aldri noensinne sett stjerner før. Avsindig godt.

 

Hva med rimjobs? Eller anilingus på godt norsk? Det er rimelig greit å få til som del av en 69, og det er noen som virkelig liker det. Kan lønne seg å spørre først, selvsagt. Ikke alle som tar det like pent å kjenne en tunge mot ringmuskelen når de er smertelig klar over at de ikke var dusjet siden i går morges.

Lenke til kommentar
okei...

rompa, rompehullet. Noen som veit hva som pleier å kome ut der?

 

[snip]

 

Haff tenk å måtte grava ut møkk fra inni forhuden :sick:

6980428[/snapback]

 

Du har tydeligvis ikke fattet poenget her, lillegutt!

 

Som Juliess sier, bæsjen ligger ikke helt ytterst i tarmen. Når man skal ha analsex, er renslighet et sentralt stikkord. Man kan fint sørge for at man slipper å få rester av avføring på seg når man har analsex, det finnes hjelpemidler til slikt som er meget hendige til sitt bruk.

Endret av Gabi Heinze
Lenke til kommentar

Som Gabriel García Márquez skrev: "det er ikke noe som er forbudt i senga, så lenge det hjelper til å forlenge kjærligheten".

 

Prøv i vei du. Bedre å finne ut av det sjæl enn å stille dumme spørsmål (som ofte får dumme svar) her...

 

...Just don't forget the butter!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...