Gå til innhold

How to get account passwords


Anbefalte innlegg

Må si at ved første inntrykk virket dette faktisk litt troverdig. Men jeg er milevis unna dum nok til å prøve det.

 

wowhack

 

Du blir bedt om å sende en mail med informasjon om din egen account info (inkludert passord) og du skal liksom få en mail tilbake med passord til en annen account. Tipper teksten i mailen du får tilbake lyder "HAHA noob I got your password LOL"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si at ved første inntrykk virket dette faktisk litt troverdig. Men jeg er milevis unna dum nok til å prøve det.

 

wowhack

 

Du blir bedt om å sende en mail med informasjon om din egen account info (inkludert passord) og du skal liksom få en mail tilbake med passord til en annen account. Tipper teksten i mailen du får tilbake lyder "HAHA noob I got your password LOL"

6964624[/snapback]

 

Hvordan fant du den?

Lenke til kommentar

Haeh, jeg skal prøve på en trial account som er frozen, woooot xD!

 

Edit: Leste litt nærmere

 

 

only your account name and password will be replaced with a new one, somebody elses!

 

 

Hvis noen faktisk gjør dette på main-accounten sin, må jeg nesten golfklappe litt for dem. OP, for alles beste, bare fjern posten din.

Endret av Marti
Lenke til kommentar

Ikke klikk på linken! Da kan det installers en fil på din PC som registrerer passordet og brukernavnet ditt hver gang du logger inn i wow. Blizzard advarte jo mot dette. Da er det sor fare for at noen logger seg inn på din konto, tar alt gullet ditt, selger alt gear og du finner karakteren ribbet eller deleted.

 

Så ikke klikk på den linken. At det går an å være så dum å linke noe sånnt til dette forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...