Gå til innhold

Omtale av Kingdom Hearts II (PS2)


Anbefalte innlegg

Omtalen var en smule for subjektiv, å vill anbefale folk å lete andre plasser for bedre helhets-inntrykk.

 

Selvfølgelig kan man bli skuffet, men kanskje man bare forventet for mye ;)

 

Personlig syns det er en værdig oppfølger.

6978448[/snapback]

 

Må si meg enig med Box3r her. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Omtalen var en smule for subjektiv, å vill anbefale folk å lete andre plasser for bedre helhets-inntrykk.

 

Selvfølgelig kan man bli skuffet, men kanskje man bare forventet for mye ;)

 

Personlig syns det er en værdig oppfølger.

6978448[/snapback]

 

Må si meg enig med Box3r her. :hmm:

6981586[/snapback]

 

Hallo!? En omtale er ment å være subjektiv, det er en persons mening som kommer fram. En kan ikke være mer eller mindre subjektiv. Jeg synes anmelderen har klart fått fram sin mening. Skulle han vært mindre ærlig om hva han mener om spillet fordi andre ikke er enig med han? Eller skal han juge for ikke å skuffe blodfansen?

 

Selv har jeg spilt KH II i fire timer, som til tider har vært kjedelige. Men fire timer er såklart ikke nok til å gjøre opp min egen mening. Det ser også ut til at endelig skjer det litt action. Jeg tror også at spillet vil bli mye bedre etter hvert.

 

Men om jeg er enig i omtalen vet jeg ikke enda.

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt ca 17 timer på Kingdom Hearts II.

 

De første 2-3 timene var trege og kjedelige. Det gjorde ikke så mye, for jeg visste at KHII kom til å ta seg saftig sammen etterhvert. Nå når jeg ser tilbake så skjønner jeg at de var viktige og at de var der for en grunn.

 

Historien har alltid vært sterk i KH, og det er ingen unntak denne ganga heller. Det er nye overraskelser hele tiden, og personer man tror man vet hvem er, stemmer ikke alltid!

 

Banene er varierte og de fleste er gode. Unntaket (for meg) er Port Royale (pga eledig casting til stemmer) og Atlantica (kjedelige oppgaver).

 

Jeg likte heller ikke at spillet er oppdragbasert. Dette ødelegger spillflyten. Hvor er friheten fra eneren?

 

Jeg vet ikke om jeg kan si så mye mer uten å komme med noen spoilere, så stopper her.

 

Spillet er konge, jeg elsker det. Toppscore!

______________________________________________________________

 

Nå er jeg veldig subjektiv. Spillet fortjener ikke toppscore. Det er for mye som ødelegger, som vonde kameravinkler, kjedelige 3-4 første timer og at det er for lett til at man får noen utfordringer. Skal man sette score på dette så vil jeg si karakteren 6/10 passer veldig bra.

Men hvis du er som meg og spiller for historiens skyld, så er dette uten tvil 10/10!

Lenke til kommentar
Nå har jeg spilt ca 17 timer på Kingdom Hearts II.

 

De første 2-3 timene var trege og kjedelige. Det gjorde ikke så mye, for jeg visste at KHII kom til å ta seg saftig sammen etterhvert. Nå når jeg ser tilbake så skjønner jeg at de var viktige og at de var der for en grunn.

 

Historien har alltid vært sterk i KH, og det er ingen unntak denne ganga heller. Det er nye overraskelser hele tiden, og personer man tror man vet hvem er, stemmer ikke alltid!

 

Banene er varierte og de fleste er gode. Unntaket (for meg) er Port Royale (pga eledig casting til stemmer) og Atlantica (kjedelige oppgaver).

 

Jeg likte heller ikke at spillet er oppdragbasert. Dette ødelegger spillflyten. Hvor er friheten fra eneren?

 

Jeg vet ikke om jeg kan si så mye mer uten å komme med noen spoilere, så stopper her.

 

Spillet er konge, jeg elsker det. Toppscore!

______________________________________________________________

 

Nå er jeg veldig subjektiv. Spillet fortjener ikke toppscore. Det er for mye som ødelegger, som vonde kameravinkler, kjedelige 3-4 første timer og at det er for lett til at man får noen utfordringer. Skal man sette score på dette så vil jeg si karakteren 6/10 passer veldig bra.

Men hvis du er som meg og spiller for historiens skyld, så er dette uten tvil 10/10!

7021037[/snapback]

Er helt enig med deg. Jeg syntes også spillet hadde en litt kjedelig start. Men etter man begynner å spille som gode gamle Sora. Tar alt seg kraftig opp, og spillet utvikler seg til å blir et kongespill. Nå har jeg spilt godt over 20 timer, og det blir bare bedre og bedre. Nå er jeg i løvenes konge verdenen, og det gir meg mange gode gamle minner fra filmen. Dette er helt klart bedre enn 6/10, men jeg bryr meg ikke om at det fikk en litt rar score her. Det viktige er at hver enkel person gjør opp sin mening og finner ut av det selv. Liker man Kingdom Hearts vil man helt klart like oppfølgeren. Hvis ikke, er det ikke noe å hente her.

Endret av master_al
Lenke til kommentar

hallois folkens... ble ferdig med spillet i går og jeg lurte på om noen viste hva sangen som spilles på rulleteksten heter?

 

må bare legge til at spillet får en 9/10 på meg! Alt er bra og spennede særlig det siste i spillet! et lite - er at det er litt for mange små filmer gjennom hele spillet...

Endret av TheOne220
Lenke til kommentar
hallois folkens... ble ferdig med spillet i går og jeg lurte på om noen viste hva sangen som spilles på rulleteksten heter?

 

må bare legge til at spillet får en 9/10 på meg! Alt er bra og spennede særlig det siste i spillet! et lite - er at det er litt for mange små filmer gjennom hele spillet...

7039727[/snapback]

 

 

Har ikke rundet det ennå, men tipper sangen er "Sanctuary". Stemmer??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...