Gå til innhold

Deathrow - årets uventede hit på Xbox!


Jc-g

Anbefalte innlegg

Yes, jeg kjøpte spillet i går, og alt jeg kan si er bare WOW! Dette spillet tar av. I utgangspunktet høres det kanskje trivielt ut (du spiller et slags futuristisk frisbee spill hvor alt er tillat), men dette er som digitalt dop. Man blir avhengig! Jeg har ikke klart å ta det ut av boxen ennå. Jeg skal forklare litt nærmere hva det går ut på:

 

Du starter med et lag med tre medspillere som møter et annet lag med tilsvarende antall spillere. Hensiken er å sende freesbien i motstanderens mål (selvfølgelig), men for å få til dette, så kan du benytte deg av alle mulige skitne triks. Du kan banke dritten ut av motstanderen hvis du ønsker det, og du kan legge opp strategier, for å overvinne motstanderen.

 

Grafikken er helt enorm. Den er faktisk så bra som man kan få det i dag, uavhengig av palttform. Gutta banner og snakker så mye piss, at man må bare le. Multiplayer delen (som er lik singleplayer delen) er så fantastisk, at jeg nesten ikke finner ord. Det kan fint måle seg med Unreal Tournament 2003/Championship. En ting som er viktig er at du velger riktig perspektiv. Velg action mode, og ikke sportsmode. I actionmode følger du spillerene i 3. person perspektiv.

 

Kort fortalt: dette er et spill som appelerer til alle sports- og fighting fans.

 

Anbefales!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-01 21:24, skrev Shithead:

Siden du åpenbart har en PC, hva skal du med X-box?


Samme maskin!


 

Det skal jeg forklare deg. Ganske enkelt fordi jeg ikke ville vente i 1,5 år for å spille Halo. Samtidig ville jeg heller ikke få muligheten til å spille DoA 3, Amped, Bruteforce, MechAssault, eller Deathrow for den saks skyld. Det er altfor mange spill jeg ville gått glipp av, og du spm virker ganske uvitende, ser åpenbart ikke fordeler som det sosiale aspektet, stor TV, stor og deilig sofa, Dolby Digital 5.1, FOR IKKE Å GLEMME ALLE BUGENE SOM PLAGER PC SPILL. DET ER JEG SÅ FORBANNA LEI AV, AT JEG FORETREKKER KONSOLLER! GODTA DET!!!!!

Lenke til kommentar

Ja, deathrow er et drit fett spill!

 

Jeg synes det er det beste spillet noensinne!

Det er så mange lag og spillere, og man går aldri lei!

 

Jeg klarte det først med protectors, mens nå er det black dragons, sentinels og blitzers jeg holder på med.

 

Alle som har xbox: KJØP DEATHROW NÅ!

Alle som ikke har xbox: KJØP EN XBOX OG DEATHROW NÅ!

 

Deathrow er seriøst det kuleste spillet jeg har spilt!

 

Det høres kanskje litt rart ut med frisbee, men bare prøv det i en halvtime, og jeg vil garantere deg at du kommer til å kjøpe det!

 

Jeg gir deathrow 9,9 ut av 10

 

KJØP DET!!! NÅ!!!

Lenke til kommentar

Quote:


Det skal jeg forklare deg. Ganske enkelt fordi jeg ikke ville vente i 1,5 år for å spille Halo. Samtidig ville jeg heller ikke få muligheten til å spille DoA 3, Amped, Bruteforce, MechAssault, eller Deathrow for den saks skyld. Det er altfor mange spill jeg ville gått glipp av, og du spm virker ganske uvitende, ser åpenbart ikke fordeler som det sosiale aspektet, stor TV, stor og deilig sofa, Dolby Digital 5.1, FOR IKKE Å GLEMME ALLE BUGENE SOM PLAGER PC SPILL. DET ER JEG SÅ FORBANNA LEI AV, AT JEG FORETREKKER KONSOLLER! GODTA DET!!!!!


 

Det sosial aspektet???? Kanskje du skulle få deg et liv?

 

Dessuten: Alle nyere (bra) skjermkort har TV-ut, du får bedre lydkort til PC, hvis du tror du slipper bugs: microsoft har laget x-box ('nough said!) !!!

 

[ Denne Melding var redigert av: Shithead på 2002-11-01 22:45 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Er nå langt unna å være en unge, da!


 

TV utgangen blir ikke det samme, desverre (for jeg kunne tenkt meg å brukt pc'en) Ang. bugs så har jeg oftere problemer med pc spill enn xbox spill (har ikke hatt problemer enda med xbox spill), men dette kan igjen være fordi jeg har spillet mye mer på pc.

 

Fatter ikke hvorfor du gidder å blande deg inn i slike tråer når du bare gjør deg til latter for alle :->

 

Just my 2cents

Lenke til kommentar

For meg personlig er det bare det å kunne sette seg ned i godstolen, slenge plata i Xboxen og puff så er jeg på vei. Ingen problemer, ingen hakking (vet det kan skje - aldri opplevd det) og bare en sann nytelse med et bra surround-anlegg og en bra TV. Joda, med litt fikling med kabler mellom TV-en og PC-en, samt å bruke en gamepad, vil du få en slags Xbox-følelse.

 

Men det er bare noe med å sitte der med et konsoll og spille i stua eller hvor det nå måtte være.

Lenke til kommentar

Flere fordeler med konsoll, fler player spill, mer sosialt... F.ex å sitte en gjeng å banke hverandre i tekken en kveld osv...

Også er det digg når man bare stapper inn plata og er good to go i stedet for å først installere og så årne settings så den passer pcn osv osv... Selv om jeg ikke bruker konsoll selv no særlig mer, jeg kjøpte ps2 for å spille gta3 fortest mulig, digger jeg både ps2 og gamecube. Jeg frastøtes xbox av den enkle grunn at det er microsoft, og microsoft fortjener kun bank, ikke mer penger, det har de nok av. Microsoft prøver å ta over verden, jeg har en egen liten "paranoia-konspirasjons-teori" ang det greiene der, gidder ikke gå mer inn på det nå, men jeg misliker microsoft for alt det står for.

 

Telenor også for å nevne det;P

 

Denne tråden ble bare mer og mer upassende, så jeg går tilbake til konsoll rosing:P

 

Stemningen, stemningen blir mye mer ålreit når man sitter i en kømfy stress less med dyna over seg og kontrollen i henda, og alle knappa er lett tilgjengelig og det er bare å peise på, nesten samme åssen spill det er... Digg...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-01 22:44, skrev Shithead:

Det sosial aspektet???? Kanskje du skulle få deg et liv?


 

Du må være den mest trangsynte geeken jeg noen sinne har vært borti. Prøv å fjern de 3 cm tjukke brilleglassene, og åpne opp døren slik at du for første gang får se virkelige mennesker. Ikke sånne som er bygget opp av nuller og ett-tall...

 

Ja, det er faktisk temmelig mye mer sosialt f.eks. i forbindelse med et vorspiel, å fyre opp en konsoll enn å sitte i hvert sitt rom å spille PC. Men du har vel aldri vært på et vorspiel... :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Quote:


Dessuten: Alle nyere (bra) skjermkort har TV-ut, du får bedre lydkort til PC


Tv-ut ja, og du har har mye peiling..hahahaha. Du bruker vel en sånn s-video kabel som du får kjøpt på Clas Ohlson også... Jeg skal fortelle deg en liten ting, dritthue, jeg har Ti 4600 med Monster M s-videokabel og en Loewe Aconda TV, og bilde kan ikke sammenliknes med Xbox. Hvis du skal ha tilsvarende bilde, så må du få installert en VGA-modul i Loewe TV'en (som jeg har gjort). Og får å si det sånn, hvis du skal ha en TV med den muligheten, så må du ut med ca. 30000,- Tror ikke at du har spart opp så mye i ukelønn ennå.

 

En annen ting er lyden, du sitter vel der med et par Creative høytalere og tror du får surround... :lol:, Når man har en hjemmekino til 90000,- så er ikke et soundblaster kort i en PC et alternativ engang, fordi ingen PC spill utnytter Dolby Digital. Det er det kun Xboxspill som gjør.

 

Quote:


hvis du tror du slipper bugs: microsoft har laget x-box ('nough said!) !!!


 

Og her igjen har vi å gjøre med en patetisk rottehjerne som nettopp har fylt 12 år. Du aner ikke hvor teit du høres ut. Du har aldri prøvd Xbox, og har derfor IKKE LOV til å uttale deg om kvaliteten og evt. bugs. JEG HAR ALDRI HATT PROBLEMER MED MIN XBOX, og den har stort sett gått i ett siden jeg fikk den 14. mars. Jeg har heller aldri opplevd bugs, så hold snavla!

 

Og så over til det denne tråden egentlig handler om. Jeg håper noen av anmelderene til Gamer tar opp Deathrow og prøver det. Gjerne en full anmeldelse.

Lenke til kommentar

Hey!

 

...og amen til ditt siste innlegg, Jc-q!

 

For vondt i hodet når folk (som åpenbart har for mye fritid) oppsøker en tråd (med et så veldefinert tema at selv gullfisken min ville skjønt at den ikke hadde noe her å gjøre) bare for kaste opp litt galle.

 

Shithead: hvis jeg har en svært oppegående PC, òg fritid) kommer inn på en slik tråd (med et så samtidig en X-Box, er jeg da en idiot?

 

Hvis ja: hva skal jeg gjøre med det?! Setter stor pris på konstruktiv tilbakemelding. På forhånd takk!

 

For å holde meg til temaet selv: jupp. Deathrow var et rent impulskjøp. Et svært godt et også...

 

PS: paranteser er ganske OK.

Lenke til kommentar

Hey!

 

Vil bare beklage at meldingen ble litt uklar.

 

Litt uheldig copy pasting på en elendig PC hjemme hos mine foreldre.

 

Ok, her er et sammendrag for de som ikke skjønte det foregående: amen, galle, irriterende, vondt i hodet, gullfisk, deathrow, kjempespill, parantes...

 

Skal ikke gjenta seg.

 

Humptidumtpi...

Lenke til kommentar

Quote:


Shithead: hvis jeg har en svært oppegående PC, òg fritid) kommer inn på en slik tråd (med et så samtidig en X-Box, er jeg da en idiot?


Hvis ja: hva skal jeg gjøre med det?! Setter stor pris på konstruktiv tilbakemelding. På forhånd takk!


 

Er dessverre redd det ikke er så mye man kan gjøre for å forbedre sin åndelige bagasje, den er forutbestemt og vedvarer mer eller mindre livet ut i samme form. Enkelte hjerneforskere mener man kan trene hjernen da nye forbindelser mellom nevroner kan oppstå (nevroner kan likevel ikke regenereres, dessverre) og man muligens kan bli litt mer intelligent. Noen Einstein blir du nok likevel aldri. Andre tips kan gå på og sørge for at man får i seg nok vitaminer, spise fisk og passe på alkoholinntaket hvis man føler man er i faresonen for å bli en imebesil. Mitt råd vil nå likevel være at man er fornøyd med den hjernen man har, selv om den skulle være så svekket at min finner glede og adspredelse i en x-box. De psykiske problemer som kan oppstå som følge av et mindreverdighetskompleks mht. sin egen forstand vil nok i det lange løp være verre enn tilbøyeligheten til å kaste bort tiden foran annenrangs spillekonsoller.

 

Håper dette var til hjelp.

 

[ Denne Melding var redigert av: Shithead på 2002-11-02 23:02 ]

Lenke til kommentar

Hey!

 

Takk for råd, shithead. Det var til stor hjelp. Mer enn du aner.

 

Hater å måtte skryte av meg selv, men skal du diskutere nevrologi, så vil jeg bare at du skal vite at jeg fikk 11 i faget under medisinstudiet. Tar gjerne en faglig diskusjon på det hvis du er med?

 

Alkohol kan gi bla. Wernicke Korsakoff's syndrom, men du, "imebesil" blir man i hvert fall ikke... :smile:

 

"De psykiske problemer som kan oppstå som følge av et mindreverdighetskompleks mht. sin egen forstand vil nok i det lange løp være verre enn tilbøyeligheten til å kaste bort tiden foran annenrangs spillekonsoller." <--- Hva i svarte står det her egentlig? Henger noe av dette sammen, eller har du også rotet med copy pastingen?

 

Okidoki.

Lenke til kommentar

Quote:


Takk for råd, shithead. Det var til stor hjelp. Mer enn du aner.


Hater å måtte skryte av meg selv, men skal du diskutere nevrologi, så vil jeg bare at du skal vite at jeg fikk 11 i faget under medisinstudiet. Tar gjerne en faglig diskusjon på det hvis du er med?


Jeg kan huske at man i mine høyere studier opererte med karakterskala fra 1.0 til 6.0. ECTS systemet som benyttes i store deler av den vestlige verden går fra A til F, så hvordan du klarte å få 11 er over min fatteevne. Har du muligens studert i Øst-Europa/Den Tredje Verden/En nærliggende vennligsinnet planet ?

 

Quote:


Alkohol kan gi bla. Wernicke Korsakoff's syndrom, men du, "imebesil" blir man i hvert fall ikke... :smile:


Nå er det vel en kjent sak at alkohol dreper hjerneceller, og at imbesili i vanlig dagligtale brukes til å omtale mennesker som er dumme, uintelligente, etc., så sammenhengen kan ikke sies å være helt søkt. Jeg skrev heller ikke direkte at alkoholkonsum medfører imbesili.

 

Quote:


"De psykiske problemer som kan oppstå som følge av et mindreverdighetskompleks mht. sin egen forstand vil nok i det lange løp være verre enn tilbøyeligheten til å kaste bort tiden foran annenrangs spillekonsoller." <--- Hva i svarte står det her egentlig? Henger noe av dette sammen, eller har du også rotet med copy pastingen?


Følg mine råd så vil det nok demre med tid og stunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...