Gå til innhold

Fotokonkurransen 2.0. Runde 2 - Stillhet


Tdale

Anbefalte innlegg

Bildet er tattt før helgen, som reglene sier. "Bildet skal tas før søndag". Men jeg har nok kanskje brent meg litt på at det lå der....

 

Edit

 

Mest trolig har jeg brutt reglene. Foreslår at dere tar nummer 2 på listen. Heder og ære....right.

 

Edit2..

Jupp, leser nå at det er mellom fredag og søndag.

 

Som sagt, jeg har ikke et behov for å vinne denne. Jeg hadde ikke lest reglementet godt nok, og har derfor ikke lov til å vinne den.

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som sagt, jeg har ikke et behov for å vinne denne. Jeg hadde ikke lest reglementet godt nok, og har derfor ikke lov til å vinne den.

7011525[/snapback]

Veldig synd for jeg likte bildet ditt ganske så godt. Allikevel så mener jeg nok dessverre at du bør diskvalifiseres :(

7011593[/snapback]

Jeg er helt enig. Vet hvor surt nr 2 føler seg i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Når bilde passet så bra til emnet så kan enhver falle for fristelen=)

 

Jeg setter opp neste tema, så kan fribbern få neste min hvis jeg er så heldig en gang i fremtiden...håper det går greit fribbern så får du mulighet å sanke flere poeng;)

 

Så får ivertfall vi begynnt på neste omgang.

 

Ukens tema blir "Kropp"!

 

Lager en egen tråd snart.

Endret av glenulv
Lenke til kommentar
Men lurer:

Blir vinnerbildet disket? og vi på andreplass får 4 poeng?

Da får vel ikke vi være med i helgenst konkuranse?

7012205[/snapback]

Regner med at vinnerbildet er/blir diska!

Tror det ble slik at ingen av de som vant den gangen det ble tredelt fikk delta i neste konkurranse? Det er i hvert fall det mest riktige spør du meg!

Lenke til kommentar

Hvordan blir det med poengene da?

 

Glenulv og Fribbern deler seieren, og får 4 poeng hver.

 

Men hva med de to som deler 3. plassen? Får de 1 poeng hver da eller?

 

Er ikke hjemme, så jeg husker ikke hvem det var som hadde 5 stemmer, men det finner jeg ut når jeg kommer hjem.

 

Det ble innviklet dette :)

Lenke til kommentar

Kjipt med bildet til MyBigMouth... det var jo så bra :love:

Men disking (stygt ord) er nok det eneste rette her. Er jo mange som har flotte bilder i arkivene sine.

 

 

Hva med å endre denne:

"NB: Husk å oppgi bildets tittel, samt ditt nick på forumet. "

... til dette:

"NB: Husk å oppgi bildets tittel, ditt nick på forumet og datoen som bildet er tatt."

 

Hvis datoen er "feil" så kan konkurranseholderen med en gang sende PM tilbake om feilen. Mangler datoen kan den etterlyses av avsenderen.

 

Tviler sterkt på at noen bevisst vil sende inn bilde til konkurransen som er tatt utenfor tidsrammen, men det er fort gjort å ikke få med seg alle reglene for nykommere til konkurransen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...