Gå til innhold

Hvilke spill har vært bedre enn du hadde trodd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Saints Row - hadde veldig lave forventninger til dette spillet, men det viste seg å være et knallspill.

Amped 3 - fikk middelmådig kritikker, men jeg har hatt masse morro med dette spillet.

 

Sikkert et par andre også, som jeg ikke kommer på i farta.

Listen over skuffelser er vel desverre mye lenger.

Lenke til kommentar

Beyond Good & Evil. Visste ingenting om det, for et spill det viste seg å være. Håper vi en gang får se en oppfølger, tross det dårlige salget. Snakk om spill som har blitt oversett.

 

edit: Kom på en til

 

Phoenix Wright Ace Attorney på Nintendo DS. Hvem hadde trodd at rettsalen kunne være å spennende og morsom? Et av de beste spillene på DS.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Titan Quest er en overraskende bra diablo2 klone :)

 

Jeg har sikkert 200 spilletimer og har prøvd masse forskjellige roller/builds - noe som nok er spillets sterkeste side :)

 

Det er noen roller som krever intens knappetrykking for forskjellige skills og noen roller som ikke krever noe særlig i det hele tatt. Jeg har f.eks 5 shortkeys til skills for den ene rollen min og ingen for en av de andre ;)

 

http://titanquestgame.com/

 

https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?P...st&search=S%F8k

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar
Bygg biler med mulle mekk! Det spillet ruler vilt!

6961379[/snapback]

Alle mulle mekk spillene er jo konge bra da :D

Må bare sette seg i rette modusen kan man spille det lenge :w00t:

6962102[/snapback]

"Næmmen sjå der! Der har vi jo han Figge Færrum i egen høye person!"

Hahahaha, trodde virkelig jeg var den eneste som virkelig huska det spillet der :p haha...

Lenke til kommentar
Jada Empire er en av de største skuffelsene ever for meg.

6962001[/snapback]

 

den skriver jeg under på.

Jade Empire var sykt hypet (i statene) og spillet var jo ikke bra.

jeg runna det selv, men mest fordi jeg runner alle jap rpg.

 

Uansett, KINGDOM HEARTS må ha vært en av de største overasskelsene.

har også spilt en del andre spill som har fått skikkelig slakt, som jeg synes var bra.. Husker selvsagt ikke hva det het, men det hadde 2/10 på fleste siter husker jeg.. Jeg synes det var dødsbra, så jeg runna det.. Men hva het det igjen ...

 

Hilsen

Mr Alzheimer.

Lenke til kommentar

Ja, her er det jo bare å liste opp :p

 

Serious Sam: Second Encounter - Det finnes seriøst ikke noe morsommere lan spill. Se for deg en julenisse, en Mr. T lignende bokser, en cowboy, en klone mellom Arnold og the Rock og en hippiversjon av Samuel Jackson i Pulp Fiction løpe rundt med ymse skytevåpen og dreper kakemenn :p Har sjelden ledd så mye.

 

Far Cry - Hadde store forhåpninger, men ble uansett blåst vekk :roll: I min mening fremdeles det beste FPS spillet på markedet (Redd for å få HL2 fans på nakken nå, hehe, men sorry gutta. HL2 er bare altfor kort og litt for lett).

 

LieroX - Eldgammelt spill. Men fy faen så gøy. Kan tenke jeg Worms 2 i realtime, så har du det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...