the_masked_cow Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 tabbe. jeg slettet informasjon som jeg hadde brukt lang tid på så klarte jeg å tømme papirkurven også finnes det noen måte å gjenopprette denne informasjonen? takk på forhand
Patz Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Først av alt så er denne feilpostet. Det finnes en haug av såkalte recovery-programmer, søk etter file recovery på google så finner du nok noen. Last ned og installèr på en annen partisjon en den som den slettede fila ligger på.
the_masked_cow Skrevet 28. september 2006 Forfatter Skrevet 28. september 2006 jeg prøvde og feilet. fant et program som så ut som virka men jeg fatta ikke noe som helst av det kan noen forklare noe litt enklere?
Mazrim Taim Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Søk etter programmet "get data back form ntfs" (mye mulig du bør søke kun på "get data back" og velge nyeste versjon med flest seedere) på nettet og last det ned. Litt tungt å sette seg inn i men er konge ;D
Reff Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 men for at du skal kunne bruke dette er det viktig og lagre minst mulig til hardisken!
Aalton Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Flytter denne til programvare da dett er et relatert spørsmål til den kategorien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå