Gå til innhold

Alt+Tab sluttet å fungere.


Anbefalte innlegg

sluttet og funke til meg også et par måneder siden.. nå spiller jeg med maximized window mode.. mye bedre.. lettere tilgang til Mp3'ene  :p

6967885[/snapback]

Hørt om Winamp og winamp hotkeys? Da slepper man å måtte alt-tab`e midt under et bosskill....

6982947[/snapback]

Fungerer ikke de bare når winamp-vinduet er oppe da?

6983186[/snapback]

Winamp må jo kjøre såklart(?)

 

(faktisk usikker på om det er en hurtigtast for å starte winamp) :p

 

Men jeg har min i systrayen, og winampGLOBAL hotkeys (sorry, glemte global) funker som bare pokker. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sluttet og funke til meg også et par måneder siden.. nå spiller jeg med maximized window mode.. mye bedre.. lettere tilgang til Mp3'ene  :p

6967885[/snapback]

Hørt om Winamp og winamp hotkeys? Da slepper man å måtte alt-tab`e midt under et bosskill....

6982947[/snapback]

Fungerer ikke de bare når winamp-vinduet er oppe da?

6983186[/snapback]

Winamp må jo kjøre såklart(?)

 

(faktisk usikker på om det er en hurtigtast for å starte winamp) :p

 

Men jeg har min i systrayen, og winampGLOBAL hotkeys (sorry, glemte global) funker som bare pokker. :)

6983399[/snapback]

Aldri brukt GLOBAL-opplegg, regner med det fungerer uansett hvilket vindu du er aktiv i. Har selv bare brukt og alt-tabbe, trykke på "b", deretter alt-tabbe igjen.

 

Finner jeg den GLOBAL-funksjonen inne i Winamp, perferences? Eller må det lastes ned?

Lenke til kommentar
Jeg skal virus-scanne, selv om jeg gjorde det for litt siden.

Ingen som vet hvordan jeg kan få en enkel ^ når jeg trykker en gang? Skikkelig irriterende å aldri kunne bruke ^^,¨¨,`` etc over bokstaver ettersom det nå kommer 2 hver gang jeg bare trykker en gang.

 

Edit; Og jo, det er andre vinduer i bakgrunnen.

6982881[/snapback]

Det problemet hadde jeg også :( Men da jeg innstallerte NOD32, ble alle problemene borte :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...