Gå til innhold

WWE Smackdown vs. RAW 2007 demo markedplace. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen ting som irriterer meg med den demoen.

Hvorfor i huleste må den absolutt laste inn den dustete 'victory dance' mølet før du får lov til å resette kampen/ta en rematch? Og da må den laste arenaen igjen fordi den har nettopp lastet det ut av minnet.

Sliter også en god del med kontrollene :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Likte demoen selv om jeg er blitt litt for gammel for wrestling på tv. Da jeg så på var det fortsatt Hulk Hogan som rula :p

Grafikk og animasjon er definetivt veldig bra, og likte kamp systemet. Veldig glad i type tekken, DOA og fight night, så dette må nok vurderes :)

Likte spess, blod spruten i ansikt og søl på gulv :D (elsker brutal gladvold...eks. åpningscenen av Wild at heart)

(foresten enig at det er dødsirriterende at man ikke kan skippe de intro greiene)

Endret av Malakai
Skrevet (endret)

er så irriterende å ha mørbanket en fyr i uendeligheter, så skal man prøve seg på en avansert manøver, motstanderen våkner plutselig til live og gjør en fantastisk kontring og vinner kampen

om det ikke går ann å restarte en kamp midt i slaget kjøper jeg aldri fullversjonen, går irritrende nok ikke ann i demoen :(

Endret av NoLimit_^
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)
er så irriterende å ha mørbanket en fyr i uendeligheter, så skal man prøve seg på en avansert manøver, motstanderen våkner plutselig til live og gjør en fantastisk kontring og vinner kampen

om det ikke går ann å restarte en kamp midt i slaget kjøper jeg aldri fullversjonen, går irritrende nok ikke ann i demoen :(

6995370[/snapback]

du har alldri spillt DOA skjønner jeg :p

Endret av Malakai

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...