Gå til innhold

WWE Smackdown vs. RAW 2007 demo markedplace. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte demoen selv om jeg er blitt litt for gammel for wrestling på tv. Da jeg så på var det fortsatt Hulk Hogan som rula :p

 

Grafikk og animasjon er definetivt veldig bra, og likte kamp systemet. Veldig glad i type tekken, DOA og fight night, så dette må nok vurderes :)

 

Likte spess, blod spruten i ansikt og søl på gulv :D (elsker brutal gladvold...eks. åpningscenen av Wild at heart)

 

(foresten enig at det er dødsirriterende at man ikke kan skippe de intro greiene)

Endret av Malakai
Lenke til kommentar

er så irriterende å ha mørbanket en fyr i uendeligheter, så skal man prøve seg på en avansert manøver, motstanderen våkner plutselig til live og gjør en fantastisk kontring og vinner kampen

 

 

om det ikke går ann å restarte en kamp midt i slaget kjøper jeg aldri fullversjonen, går irritrende nok ikke ann i demoen :(

Endret av NoLimit_^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
er så irriterende å ha mørbanket en fyr i uendeligheter, så skal man prøve seg på en avansert manøver, motstanderen våkner plutselig til live og gjør en fantastisk kontring og vinner kampen

 

 

om det ikke går ann å restarte en kamp midt i slaget kjøper jeg aldri fullversjonen, går irritrende nok ikke ann i demoen :(

6995370[/snapback]

 

du har alldri spillt DOA skjønner jeg :p

Endret av Malakai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...