Gå til innhold

Telemore, hva syntes dere?


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt telmore nå i 2 uker og må si jeg er positivt overasket. De gjorde en feil når de sendte ut simkort nemlig at simkortnr. ikke stemte med det som var registrert i systemet. En rask telefon til kundeservice og 5 minutter senere kunne jeg begynne å bruke alle de gratis ringeminuttene de gav meg som plaster på såret :) Foreløpig synes jeg telmore er en god utfordrer og de leverer den varen de skal! Typisk at en med en dårlig erfaring overdøver alle med bra erfaringer...hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dårlig dag i dag?

Maken til klaging....

Er totalt uenig med deg i alt. Utenom den fordekte månedsavgiften. (39,-)

Må jo kreve at du følger litt med på saldo da?

 

Og.

Kundeservicen til Talkmore, er jeg strålende fornøyd med.

Her i familien har alle gått over.

0,29 pr minutt å ringe til hverandre. O,75 ellers.

Helt greit. og blandt de billigste.

7039070[/snapback]

Nei jeg har en riktig god dag i dag, sola skinner og alt er flott. Når det blir opplyst med store fete bokstaver "ingen månedsavgift skal det være unødvendig å følge med på saldo som du sier. Jeg viste at saldoen var 0,-, men at de skulle kjøre saldoen i minus for å tvinge meg (og andre forbrukere) til å fylle på, og å stenge også for inngående, det er frekt, kundefiendtlig og skulle være helt unødvendig når en hadde brukt 10.000,- på de på 8 måneder!

 

Tar Telenor, NetCom eller andre seriøse aktører betalt pr. måned på sine kontantkort? For det er kontantkort selv om TalkMore hevder noe annet, det fungerer akkurat som Telenor kontantkort, med unntak av at du ikke får kjøpt ladekort noen plass. Hadde Talkmore operert lovlig og moralsk riktig så hadde dette vært markedsført som NetCom sitt YoungTalk, men det hadde selvfølgelig hørt dumt ut med "betal 39,- pr. måned, og ring for hele beløpet".

 

Minstedebitering er greit det, men ikke når de går aggresivt ut og sier "ingen månedsavgift", og i alle fall ikke å stenge kundenes nummer uten å varsle, jeg satt å ventet på en viktig telefon, når jeg tilfeldigvis fant ut at det var sperret, på grunn av -39,- i saldo, etter at jeg som sagt hadde brukt 10.000,- på de på 8 måneder. Men lenge etter de hadde stengt fikk jeg epost med varsel om stenging, og attpåtil i skikkelig truende tone. Hvordan ville du reagert på å få en epost som lyder omtrent slik: "DIN SALDO ER NEGATIV, DU MÅ FYLLE PÅ UMIDDELBART FOR Å UNNGÅ AT DITT ABONNEMENT BLIR SPERRET! ", og det attpåtil etter at de faktisk hadde stengt....

 

Og er det mye seriøst å unnlate å svare på henvendelser fra Forbrukerrådet, gå måneder over svarfrist uten å reagere?

 

Nei, så lenge du bruker penger hos Talkmore er de glad i deg, men prøv å være frekk nok til å la være og ringe.... Telenor og NetCom lar deg være i fred ett år eller mer på sine kontantkort uten å mase om påfyll, eller true med stenging...

7039238[/snapback]

 

Er ikke dette en diskusjonstråd om Telmore?

Svært så mye du vet om Talkmore... Til og med at de ikke svarer på brev fra forbrukerrådet. jobber du hos en konkurrent? Telmore:)

 

Du må ha et jævlig liv road2hell som gidder....

En av mine beste venner er adm dir i Talkmore. Spurte han og han sa at de har besvart alt som er kommet fra forbrukerrådet. De har ingen uppgjorte saker.

 

hva gjelder minimumsdebitering så blir det opplyst om dette i alle reklamer. Skjønner ikke hva problemet er?

7040631[/snapback]

Nei jeg har faktisk ett riktig så godt liv. Men urettferdighet mot forbrukere irriterer meg grenseløst. Og jeg jobber ikke hos noen konkurrent, dessverre er det mange firmaer som er like ille som Talkmore. Men jeg vet at de ikke har svart Forbrukerrådet, for jeg fikk kopi av brev til Talkmore, fordi jeg har sendt klage til Forbrukerrådet, og der fikk Talkmore atter en gang varsel om å svare, de hadde fått utsatt svarfrist pga. flytting, men selv den var overtrått med flere måneder.

 

Og jeg lurer på hvilke reklamer du har sett som opplyser om minstedebitering. Jeg har ikke sett noe, eneste forskjellen i fra når jeg bestilte hos de er at nå opplyser de om minstedebitering under prisoversikten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siden dette er en tråd om Telmore, kan jeg opplyse om at jeg er strålende fornøyd med alt. De svarer fort på kundeservice, har meget konkurransedyktige priser (de kommende 14 dager er ringepris, sms, og oppstartsavgift alle satt til 20 øre). "min side" er også veldig informativ og god. Angrer ikke et sekund på at jeg byttet til Telmore. Til dere som har hatt problemer med å få ryddet opp i eventuelle problemer; prøv kundeservice der.

Denne tråden har blitt dominert av misfornøyde kunder som lager mye fuzz av små detaljer. Jeg anbefaler alle å prøve Telmore. Og nei, jeg er ikke ansatt der, men bare veldig fornøyd med dem så langt. I tillegg benytter de Telenor sitt nett.

Lenke til kommentar
Siden dette er en tråd om Telmore, kan jeg opplyse om at jeg er strålende fornøyd med alt. De svarer fort på kundeservice, har meget konkurransedyktige priser (de kommende 14 dager er ringepris, sms, og oppstartsavgift alle satt til 20 øre). "min side" er også veldig informativ og god. Angrer ikke et sekund på at jeg byttet til Telmore. Til dere som har hatt problemer med å få ryddet opp i eventuelle problemer; prøv kundeservice der.

Denne tråden har blitt dominert av misfornøyde kunder som lager mye fuzz av små detaljer. Jeg anbefaler alle å prøve Telmore. Og nei, jeg er ikke ansatt der, men bare veldig fornøyd med dem så langt. I tillegg benytter de Telenor sitt nett.

7137880[/snapback]

Det var imponerende, lokketilbud? ;)

Lenke til kommentar
Siden dette er en tråd om Telmore, kan jeg opplyse om at jeg er strålende fornøyd med alt. De svarer fort på kundeservice, har meget konkurransedyktige priser (de kommende 14 dager er ringepris, sms, og oppstartsavgift alle satt til 20 øre). "min side" er også veldig informativ og god. Angrer ikke et sekund på at jeg byttet til Telmore. Til dere som har hatt problemer med å få ryddet opp i eventuelle problemer; prøv kundeservice der.

Denne tråden har blitt dominert av misfornøyde kunder som lager mye fuzz av små detaljer. Jeg anbefaler alle å prøve Telmore. Og nei, jeg er ikke ansatt der, men bare veldig fornøyd med dem så langt. I tillegg benytter de Telenor sitt nett.

7137880[/snapback]

 

Jeg har også Telmore, men har ikke fått til wap over GPRS og SMS for å sjekke telefonnumre virker heller ikke.

 

Virker dette hos deg?

Lenke til kommentar

Ja, det funker greit det. Jeg fulgte den veiledingen som lå inne på mine sider. Valgte da fanebladet "tjenester", og GPRS. Klikket et eller annet sted inne på den siden, og oppsettet ble sendt til mobilen min, og telefonen var konfigurert for dette. Vet ikke om du har prøvd dette?

Lenke til kommentar
Ja, det funker greit det. Jeg fulgte den veiledingen som lå inne på mine sider. Valgte da fanebladet "tjenester", og GPRS. Klikket et eller annet sted inne på den siden, og oppsettet ble sendt til mobilen min, og telefonen var konfigurert for dette. Vet ikke om du har prøvd dette?

7139787[/snapback]

 

Joda, har prøvd dette. Har også prøvd å legge inn alt manuelt, men virker ikke likevel. Har Nokia 6230.

 

Får du til å sende SMS til telefonkatalogen eller andre SMS som koster penger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...