Gå til innhold

Banjo and Kazooie på 360!

Landeplagen

Anbefalte innlegg

Skrevet
FPS på konsoll er ingen vanskelig sak i seg sjøl om man er vandt til å spille det, som meg. Men spillet i seg sjøl bør imponere før eg legger ut noe sure lakser. Eg likte å tro at eg ville kjøpe PDZ når eg fannt det til rund 299,-. Demoen var salig, og eg tar ikkje imot det spillet om det så skulle smelle i hellvette og det ligger på 100,-

Det er ein skam for Perfekt Dark på N64 som ligger i minner som noe av de beste eg har spillt av FPS, uavhengig av platform

6969962[/snapback]

Helt enig med deg der Mala :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så lager Rare, Viva Piñata som jeg faktiskt hart stor tro på :D

Birger :)

6981097[/snapback]

Det har vel egentlig ingenting å si, da Viva Piñata ikkje har noen forgjengere å leve opp til på samme måte som B&K.

Skrevet
Det stemmer nok. Men vil tro at hvis Viva Pinata kan bli bra, så er det ingen ting som stopper for at Banjo Kazooie kan bli bra også :D

Birger :)

6981158[/snapback]

Jojo såklart! Men du skjønner kansje at det er heilt andre elementer som må vere på plass for oss som er hardcore Banjo & Kazooie fans,og som nærmest drepte den cartridgen med altof rmange timer spilling :!:

Eg frykter ein ny PDZ fiasko,men holder håpet oppe om noe alldeles utmerket eventyr.

Skrevet
Jojo såklart! Men du skjønner kansje at det er heilt andre elementer som må vere på plass for oss som er hardcore Banjo & Kazooie fans,og som nærmest drepte den cartridgen med altof rmange timer spilling :!:

6981175[/snapback]

Nå er det jo også det man forandrer seg. For 8 år siden var man jo bare barnet, og da var man litt mer ukritisk. Jeg tror ikke BK på 360 blir like bra, men det er nok fordi jeg har forandret meg. :yes:

Skrevet

6981175[/snapback]

Nå er det jo også det man forandrer seg. For 8 år siden var man jo bare barnet, og da var man litt mer ukritisk. Jeg tror ikke BK på 360 blir like bra, men det er nok fordi jeg har forandret meg. :yes:

6983702[/snapback]

Nei eg tviler på at eg vil få samme opplevelsen og følelsen med denne utgivelsen. Ingen oppfølgere som har gjort det for meg enda for å si det sånn. Det må vel egentlig bli Resident Evil spillene som har tatt steget videre i forhold til orginalen.

Skrevet (endret)

Kameo synes jeg var et steg i riktig retning for Rare! :)

Selv om kanskje de ikke lager gode fps lenger, har jeg stor tro på deres kommende spill som Viva pinata og Banjoo Kazooie.. (Kameo 2?)

Endret av Lokiboki
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Viva Piñata er vel utviklet fra grunnen til X360'en, og det kommer jo før jul...

Skrevet
Viva Piñata er vel utviklet fra grunnen til X360'en, og det kommer jo før jul...

6989390[/snapback]

Nope... Det ble startet som et XBOX 1 spill ;)

Skrevet

Flotte nyheter å starte dagen med i tillegg at 360` eg bestilte til ein kompis skal hentes på posten om ein halvtime.

It`s a gamers day indeed:)

Skrevet

6989390[/snapback]

Nope... Det ble startet som et XBOX 1 spill ;)

6989399[/snapback]

Ideen startet egentlig som et mobiltelefonspill...

Skrevet
Allikevel er jeg også av den formening at Rare ikke er det det engang var... Enig i at de ruler 360en, men ingen av de spillene kan måle seg med N64 klassikerne desverre. Ikke oppfatt komentaren min som et fanboy argument, er 100% nøytral når det kommer til det feltet, har alltid hatt alle konsoller. Men får bare håpe Rare klarer å få i gang noe som kommer på høyde med goldeneye, lylatwars og DK:D

6969375[/snapback]

For ikke å glemme Blast Corps! Knakende gøy. Men jeg mistenker det gikk mange hus forbi? Hvertfall ikke ofte jeg ser det nevnt...

Skrevet

Enda bedre om Rare har blitt solgt tilbake til Nintendo. Tror Rare kan gjøre underverker med Nintendo sin kontroller. om ikke,så får Nintendo piske Rare tilbake på plass.

meeeen..never gonna happen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...