MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Du bare kontakter de, og får de til å sette halv pris på pakken. Men dette skjer på ditt ansvar da Birger
Mala Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Du bare kontakter de, og får de til å sette halv pris på pakken. Men dette skjer på ditt ansvar da Birger 6976527[/snapback] Dette trenger man bare å gjøre ein gang, så blir dette gjort automatisk på alle dine fremtidige ordre. Bare for å få sagt det
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Stemmer det. Glemte å legge til det i posten.. Takk for notisen Birger
_KroSjefen_ Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 splinter cell DA ble vel kanselert til ps3 for lenge siden men ser ut til at det kommer til ps3 alikevel..lanserings tittel tror eg..
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Vel, så sier vel Peter Moore på X06 at Splinter Cell: Double Agent er exclusive til X360. Stemmer ikke det? Birger
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Vel, så sier vel Peter Moore på X06 at Splinter Cell: Double Agent er exclusive til X360. Stemmer ikke det? Birger 6977357[/snapback] Nei, han sa "next Splinter Cell" - altså Splinter Cell 5
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Ahh, my fault Godt jeg har du som retter meg da Birger
QBab Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 Noen som vet om det er komt ut noen demoer på DA?
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Hva mener du med DA? Om det har kommet en demo av Splinter Cell: Double Agent på Xbox Live! Markedplace? Birger
QBab Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 Seff er det double agent det er snakk om. Må snakke litt pRo når vi har startet en sånn fin fan tråd
v1rtuz Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Hehe litt pRo må til vettu skal bli sinnsykt digg å spille SC:DA kan nesten ikke vente... kommer til å sperre meg selv inne å bare spille 24\7
QBab Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 Thats Raight dude Men altså... Vi må starte en community En norsk elite clan som eier alt og alle!
v1rtuz Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) jaja seff skal vi det:) koffor skulle vi ikkje det? me and u budd noken andre som er sugne på og skape en norsk SC:DA community? pm meg eller QBab Endret 2. oktober 2006 av v1rtuz
MindTooth Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Hva mener dere med community? Fansite, clan, forum, diskusjon? Kommer dessverre ikke til å spille det live. Men jeg kan godt være med å diskutere Birger
QBab Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Ikke spille det live? Det er jo derfor du kjøper spillet. Multiplayeren er jo genial. Edit: Okei, fant ut hvorfor du ikke skal gå live. Du er jo wow addict Endret 2. oktober 2006 av QBab
v1rtuz Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 ja vi skal ha clan\fansite med forum OSV. bare for å skape en god norsk og ikkje minst sterk community:) sånn at ikkje mange norske spelera sitte rundt om i norge og spela for seg sjøl:) kan samle alle vettu, blir bare digg det:) -v1rtuz-
MindTooth Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Finnes det ikke noe norsk Splinter Cell community? Da må vi vel lage et. Kan hoste forum jeg Har sluttet helt å spille WoW jeg Men kommer vel til å starte med det igjen en gang.. Birgre
BlastyTrasty Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Snart release no. Eg gledar meg som berre juling. Dette spelet skal eg kosa meg med, håpar det blir bra over xbox live.
QBab Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 Ja, vi må mekke et community. Eg og v1rtuz her er realt gira for å komme hardt inn på SC:Da fronten. Men viss du skal kjøpe SC:DA så bør du virkelig teste ut MP'eren også. Det er virkelig verdt det. -QBab-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå