ErlendRU Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 (endret) Hallo.. Jeg oppretta faktisk tråd først her.. Urettferdig.. Gleder meg som en liten unge nå ja! Edit: Noen som er med på å lage en klan eller ett eller anna opplegg hvis MP delene funker bra denne gangen? Jeg skal ha det til pc.. Hadde vært evig fett med en egen norsk SC side.. Men virker som interessen for disse spillene er størst akkurat når de kommer, så dabber det litt av resten av året og sånt. Litt synd. Endret 28. september 2006 av ErlendRU
Lokiboki Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 (endret) Etter å ha sett traileren som ligger på markedplass gleder jeg meg ikke mindre akkurat!! Ser helt fantastisk ut.. Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til denne tittelen! Of topic: Noen som vet om historien har sammenheng med noen av de andre spillene i serien? Endret 28. september 2006 av Lokiboki
Koopa Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Splinter Cell har vært mine all-time favourite spel-serie. Eg har storkost meg med alle dei 3 foregåande spela - og ser skikkelig fram til 4'aren. Eg håpar det er ein coop mode, som fungerar litt bedre enn i Chaos Theory. Skal forøvrig ha spelet til 360. 6949682[/snapback] Har selv runda den første, starta på den andre, skippa den 3 og ser frem til den fjerde 6949695[/snapback] samme her
QBab Skrevet 28. september 2006 Forfatter Skrevet 28. september 2006 Hallo.. Jeg oppretta faktisk tråd først her.. Urettferdig.. Gleder meg som en liten unge nå ja! Edit: Noen som er med på å lage en klan eller ett eller anna opplegg hvis MP delene funker bra denne gangen? Jeg skal ha det til pc.. Hadde vært evig fett med en egen norsk SC side.. Men virker som interessen for disse spillene er størst akkurat når de kommer, så dabber det litt av resten av året og sånt. Litt synd. 6959052[/snapback] Eg er med på å starte clan. Var helt hekta på MPeren på pandora tomorrow til Ps2. Spilte hardcore og eigde alle. Eller en god del iallfall. Men Ps2en dauva og eg slutta å spille. No vil eg ta opp igjenn kampen i double agent å bli regjerende mester! Håhå! ( Stoore visjoner er bra ) Men eg hadde egenltig tenkt å spille det på xbox 360, for eg tror ikkje pcen kommer til å takle det med full grafikk, og ja eg er kresen på det visuelle. Tenkte det var like greitt å kjøpe en 360 istede for et Grafikk kort til 3k.
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Hvem gleder seg vel ikke til Splinter Cell 4: Double Agent? Chaos Theory er et av de beste spillene jeg har spilt!
gitarfreak Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Hallo.. Jeg oppretta faktisk tråd først her.. Urettferdig.. Gleder meg som en liten unge nå ja! Edit: Noen som er med på å lage en klan eller ett eller anna opplegg hvis MP delene funker bra denne gangen? Jeg skal ha det til pc.. Hadde vært evig fett med en egen norsk SC side.. Men virker som interessen for disse spillene er størst akkurat når de kommer, så dabber det litt av resten av året og sånt. Litt synd. 6959052[/snapback] Eg er med på å starte clan. Var helt hekta på MPeren på pandora tomorrow til Ps2. Spilte hardcore og eigde alle. Eller en god del iallfall. Men Ps2en dauva og eg slutta å spille. No vil eg ta opp igjenn kampen i double agent å bli regjerende mester! Håhå! ( Stoore visjoner er bra ) Men eg hadde egenltig tenkt å spille det på xbox 360, for eg tror ikkje pcen kommer til å takle det med full grafikk, og ja eg er kresen på det visuelle. Tenkte det var like greitt å kjøpe en 360 istede for et Grafikk kort til 3k. 6959867[/snapback] Hvis du har lyst å spille mot meg live (xbox 360) er det bare å legge meg til.. Gamertag: gitar freak
QBab Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Den er grei. Men vi kan vel spille sammen også? Hadde vert greit å finne en norsk budd å spille sammen med. Så kan vi mekke masse fete strategier og bli pRo . Eg kaller meg altid QBab så det er bare å adde meg også. (Blir nok 360 eg vil spille)
gitarfreak Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Den er grei. Men vi kan vel spille sammen også? Hadde vert greit å finne en norsk budd å spille sammen med. Så kan vi mekke masse fete strategier og bli pRo . Eg kaller meg altid QBab så det er bare å adde meg også. (Blir nok 360 eg vil spille) 6972773[/snapback] Seff ska vi spille sammen..
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Etter å ha sett videoen på Xboxyde, så må jeg ærlig innrømme at jeg finner spillet som et verdig tillegg til kollesjonen min. Birger
gitarfreak Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Her er achievement listen... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): http://xbox360achievements.org/content/view/445 Training Completed In solo mode, successfully complete a training course Teacher's Pet In solo mode, successfully complete both training courses Hero In solo mode, complete the game with the best ending The Invisible Man In solo mode, complete a mission without being detected Getting Technical In solo mode, knock out 5 enemies using non-lethal gadgets The Collector In solo mode, collect all gadgets and upgrades The Human Light Switch In solo mode, use your EMP Pistol to turn off 20 light sources Professional Ninja Complete solo mode on Hard difficulty Agent of the Month Complete the profiles of all the major members of the JBA RECRUIT Obtain an overall characteristics average of over 1% OPERATIVE Obtain an overall characteristics average of over 5% FIELD AGENT Obtain an overall characteristics average of over 20% SPECIAL AGENT Obtain an overall characteristics average of over 45% OFFICER Obtain an overall characteristics average of over 75% COMMANDER Obtain an overall characteristics average of over 95% Bronze Trophy Complete all the challenges by obtaining at least the bronze medal Silver Trophy Complete all the challenges by obtaining at least the silver medal Gold Trophy Complete all the challenges by obtaining at least the gold medal BLACKWING Expert Get at least 10 victories as a spy and 10 in the UPSILON FORCE and play 25 sessions in this map MOTORWAY 90 Expert Get at least 10 victories as a spy and 10 in the UPSILON FORCE and play 25 sessions in this map TERMINUS Expert Get at least 10 victories as a spy and 10 in the UPSILON FORCE and play 25 sessions in this map SLAUGHTER HOUSE Expert Get at least 10 victories as a spy and 10 in the UPSILON FORCE and play 25 sessions in this map RED DIAMOND Expert Get at least 10 victories as a spy and 10 in the UPSILON FORCE and play 25 sessions in this map BOSS HOUSE Expert Get at least 10 victories as a spy and 10 in the UPSILON FORCE and play 25 sessions in this map DAWN WAVES Expert Get at least 10 victories as a spy and 10 in the UPSILON FORCE and play 25 sessions in this map USS WISDOM Expert Get at least 10 victories as a spy and 10 in the UPSILON FORCE and play 25 sessions in this map And 12 secret achievements...
gitarfreak Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Noen trailere: X06 trailer: Splinter cell gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=tkY2Nmu8CZw Splinter cell versus: http://www.youtube.com/watch?v=JHsNdgP3VeE
gitarfreak Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 (endret) Release date: 20 oktober Endret 30. september 2006 av gitarfreak
ErlendRU Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Fy dæven jeg gleder meg når jeg ser de trailerne! Det virker som dette blir det røffeste spillet til nå! En miks av spiongreier, infiltrering og rett og slett soldat som skyter seg gjennom fiendens linjer.. Også har ikke Sam på seg den forbanna usynlighetsdrakta absolutt hele tida heller.. Gleder meg! Håper grafikken blir like bra på pc som det ser ut til å bli til 360..
JulianR Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Dette blir tydeligvis råere enn de andre 3, ingen av de tidligere SC-spillene har hatt 18 års-grense. *Teller dager frem til 20. oktober*
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Er ikke lenge nå. Håper det blir regionsfri, slik at man kan bestille ifra Play-Asia.com - Your One-Stop-Shop for Asian Entertainment Birger
gitarfreak Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Er ikke lenge nå. Håper det blir regionsfri, slik at man kan bestille ifra Play-Asia.com - Your One-Stop-Shop for Asian Entertainment Birger 6975634[/snapback] Må du ikkje betale toll agifter og moms når du bestiller fra de??
fettgnomen Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg vil tro spillet blir regionsfritt da de fleste andre ubisoft tiltler som har kommet til x360 har vært det. Hvis ikke alle har vært det..
Mala Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Er ikke lenge nå. Håper det blir regionsfri, slik at man kan bestille ifra Play-Asia.com - Your One-Stop-Shop for Asian Entertainment Birger 6975634[/snapback] Må du ikkje betale toll agifter og moms når du bestiller fra de?? 6975932[/snapback] Ikkje fra play-asia om du ber dem stte ein levere verdi på ordren. Flott med nye spill til 280,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå