Gå til innhold

Flere AGP-modeller kommer


Anbefalte innlegg

hm. ett x1300xt må gå billig på bruktmarkedet eller ebay om noen måneder. kansje kjøpe ett å sette i maskinen som står å folder på kjøkkenet. Må jo kunne gi litt boost i foldinga det...

 

:D

 

Edit: sjekket ut x1300xt. regner med det er likt som x1300xt på pci-e og det er igrunn ett x1600pro med ddr1 minne istede for ddr2 minne som det er på 1600pro.

Men siden minnet er klokket nesten helt likt vil x1600xt yte akkurat samme som x1600pro!

 

Edit2: Kikket i prisguiden. så at alle x1300xt og x1600pro hadde ddr2 eller gddr3 så da er jeg ganske sikker på at x1300xt er akkurat samme kort som x1600pro!

Endret av eXa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hm. ett x1300xt må gå billig på bruktmarkedet eller ebay om noen måneder. kansje kjøpe ett å sette i maskinen som står å folder på kjøkkenet. Må jo kunne gi litt boost i foldinga det...

 

 

Einaste problemet her er at Folding Home bare vil funke på high end modeller 1800xt og oppover so ein x1300xt vil nok neppe hjelpe noe

Lenke til kommentar
Which GPUs will be supported? We have not made any final decisions on this issue. However, our software will likely require the very latest GPUs from ATI (especially now that the newest ATI GPUs support 32 bit floating point operations). Previous work of ours used NVIDIA GPUs as well, but we have now concentrated on ATI GPU's as they allow for significant performance increases for FAH over NVIDIA's GPU's (at least at the current generation). Our GPU cluster has 25 1900XT's and 25 1900 XTX's. We find a considerable performance increase of 1900XT's even over 1800XT's, due to the architectural differences between the R580 and R520 GPU's. Our code will run on R520's, but considerably more slowly than R580. We're very much looking forward to trying out R600's.

 

Det kan jo hende man kan kjøre x1300 på folding@home, men kommentarene fra folding home får meg til å tvile på det. Dem har jo kuttet ut Nvidia fordi dei var for svake :O

 

Men viss dei støtter x1300 skal eg kjøpe meg ein sjølv og begynn å folde for folding@home igjen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...