Gå til innhold

27/09 Closed Beta coming to Europe (TBC)


Anbefalte innlegg

" Hello! We would like to give you some insight into our invitation process for the upcoming closed Beta of The Burning Crusade.

 

We are inviting players from all different playing areas. And we feel we have a pretty fair distribution, so as to make sure that when T.B.C. comes out we will have had beta testing of all the many, different aspects of our exciting, first World of Warcraft expansion.

 

To maximise the testing process we intend to introduce players into the test in multiple waves. People who aren't in at the beginning of the test could very well be invited in a subsequent phase.

 

Testers will be contacted in due time. For those who do receive invites, we will not be asking you for your password or account name, so don't be fooled by any scams.

 

And last but not least, we'll be providing more information to everyone soon!"

 

Ble postet på forumet av Aguilar.

 

Så det ser ut som om det blir en form for closed beta, for de som ikke var på f.eks Blizzcon :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må kontakte blizzard for å få skiftet mail adresse.

 

--> http://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html

 

Det de ender opp med å trenge av info_

 

If you wish to change the email registered on the account please provide the following information for account verification:

 

- Your account name (please do NOT send us your password)

- Your full real name

- Your full address including postal or zip code currently registered on the account

- Your full email address (used for account creation)

- Your CD authentication key

- Your Secret question and answer

 

Please also provide us with the new email address you would like to be registered on the account.

 

 

Tungvindt prosess...

 

 

Til trådstarter, alltid gøy med en link når hovedinnholdet i først post er quote ect

Selv er jeg elendig til å finne frem på de offesielle forumene :blush:

 

Akkurat hvor tilfeldig er dette? Sender de invites per mail til folk.... ?

Endret av genesis
Lenke til kommentar
Du må kontakte blizzard for å få skiftet mail adresse.

 

--> http://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html

 

Det de ender opp med å trenge av info_

 

If you wish to change the email registered on the account please provide the following information for account verification:

 

- Your account name (please do NOT send us your password)

- Your full real name

- Your full address including postal or zip code currently registered on the account

- Your full email address (used for account creation)

- Your CD authentication key

- Your Secret question and answer

 

Please also provide us with the new email address you would like to be registered on the account.

 

 

Tungvindt prosess...

 

 

Til trådstarter, alltid gøy med en link når hovedinnholdet i først post er quote ect

Selv er jeg elendig til å finne frem på de offesielle forumene  :blush:

 

Akkurat hvor tilfeldig er dette? Sender de invites per mail til folk.... ?

6949471[/snapback]

 

 

Hva om jeg har glemt Secret question and answer da? :blush:

Lenke til kommentar
Hva om jeg har glemt Secret question and answer da?  :blush:

6949960[/snapback]

 

hahaha da har du et STORT problem :p ikke bare med å bytte email, men hvis du blir hacka så får du ikke accounten din tilbake for det er nemmelig en av de key-infoene du trenger for å få den tilbake

6950461[/snapback]

 

 

Seriøst?

 

Jeg har glemt Q&A for lenge lenge siden. Sikkert dagen etter jeg laga kontoen ... :cry:

 

 

Edit:

Jeg fikk akkurat mail fra Blizzard. De ga meg spørsmålet! Takk of lov :)

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
*snip*

6949471[/snapback]

 

Må man ringe kundeservice for å bytte e-mail? Tungvint. :hrm:

 

Hva om jeg har glemt Secret question and answer da?  :blush:

6949960[/snapback]

 

hahaha da har du et STORT problem :p ikke bare med å bytte email, men hvis du blir hacka så får du ikke accounten din tilbake for det er nemmelig en av de key-infoene du trenger for å få den tilbake

6950461[/snapback]

 

 

Har det samme problmet :blush: Er det et sted man kan sjekke ut hva man skrev der eller no eller noen andre måter å finne det ut?

 

EDIT; Jeg spurte en GM om dette og han sa at jeg skulle fylle ut en web-form, virker ikke som det er nok, så får vel ta en telefon..

 

Husker noen om det var noen standar secret questions eller skulle man fylle inn det selv, hvis det var et standar question da kan jeg nok komme på det igjen. Alzheimer light light ftl :p

Endret av johnny Bravo
Lenke til kommentar
Flotte nyheter. Da kan det vel ikke være så mange måneder til Burning Crusade blir sluppet. Har vært fint med en WOW pause, men nå som det blir mørkere og kaldere kjenner jeg at lysten på epics øker.

6956530[/snapback]

Skal med epics i TBC? :D

6956570[/snapback]

 

 

nei si det du. ikke godt å vite.

Løp nå du rundt med rares og uncommon da :)

Lenke til kommentar
Flotte nyheter. Da kan det vel ikke være så mange måneder til Burning Crusade blir sluppet. Har vært fint med en WOW pause, men nå som det blir mørkere og kaldere kjenner jeg at lysten på epics øker.

6956530[/snapback]

Skal med epics i TBC? :D

6956570[/snapback]

Få følelsen av å ha oppnådd noe ;)

Å få nye items er jo omtrent det spillet går ut på, og de beste itemene i TBC blir epics og noen legendarys slik som i WOW nå.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...