Gå til innhold

Søker internet securitypakke

paarsand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurte på om det eksisterer en internetsecuritypakke som er gratis?

Finnes det noen komplette løsninger?

Tenker ikke da på AVG, Avast!, men en som gjerne inneholder spyware/spam/firewall typisk som andre komplette internetsecuritypakker.

Skulle kanskje tro det fantes et open source alternativ? Men jeg ser ikke ut til å finne noe gratis av dette i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratis seacurity pakke? Hard nøtt å knekke... Hmm.. Trur det blir (ingen ting er umulig da, tar bare lenger tid :p ) umulig (om du da ikke vil bruke mye tid på å lete) så du får nok prøve forskjellige test-versjoner også kjøpe en, eller scanne jevnlig. McFee eller noe slikt er et sec-senter som har test versjon. Prøv det? :hmm:

Kan se litt mer, men tviler på at det ligger noe veldig lett tilgjengelig der ute... :hm:

Skrevet (endret)

Hvorfor må det være en pakke?

Sygate/Windows Defender/Opera burde da gjøre jobben fint?

EDIT: Og apropo, sikkerhet er ikke noe du får av et program du installerer, du får det av måten du bruker maskinen. Ikke tro at du er så mye mer sikker bare du installerer et program som heter "internet security".

Endret av JohndoeMAKT
Skrevet

Hei. Hvorfor ikke legge i noen kroner da for en sikkelig sikkerhetspakke?

Det er da mange sikkerhetspakker som ikke koster mange kronene.

Selv bruker jeg Norton Internet Security 2005 på stasjonæren, men jeg tenkte at jeg skulle bytte den ut til fordel for PC-Cillin Internet Security 2007, som jeg også har på laptopen min. Den fungerer kjempe bra. Den har alt jeg trenger og den koster ikke mange kronene heller.

Trendmicro PC-Cillin Internet Security 2007 koster på trendmicro.com $49.95

Det er ikke så dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...