Gå til innhold

skjedde noe veldig rart med 60 warrioren min i dag


Anbefalte innlegg

jeg sitter på skolen og spiller wow. jeg har 2 accounter nå, som jeg på begge har spillt opp min egene karakterer. jeg har ikke logget inn på den ene på en stund der jeg har en 60 priest og warrior. jeg ser på character list og merker att warrior ikke har noe gear på seg priest er akuratt som før. jeg logger inn på warrioren alt gear er borte annet en sverda. og priesten var plutselig i en annen guild, hva kan ha skjedd åsen kan dette ha skjedd? takker for alle konstruktive svar. og beklager eventuele skrivefeil sent på kvelden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
får nesten ta en samtale med gm og håpe han tar til fornuft og gir det tilbake.

6940932[/snapback]

Får nesten håpe du tar til fornuft, og er mer forsiktig med passordene dine.

 

 

Haha, en kompis av meg hadde jobba som faen for å få bra rep med Darnassus for å kjøpe seg epic tiger. Så våkna han en morra etter ei fyllekule og hadde brukt 1000g på epic hest ^^ (han var human)

6940973[/snapback]

1000g går da greit å skaffe? :shrug:
Lenke til kommentar

Vel, selv om det er på egen pc går det fint an å se på brukernavn og pw for andre som sitter feks bak eller ved siden av deg.....

Har du lasta ned mye addons?

Sjekk at gearen din ikke er i banken, er den ikke det ta kontakt med en GM som du forklarer hva som har skjedd... Du trenger for all del ikke nevne at du spiller på skolen blandt andre folk ;)

Lenke til kommentar
tja. 2 a rl kompisene min vet pasordet ja. og jeg har spillt på skolen ja, får nesten ta en samtale med gm og håpe han tar til fornuft og gir det tilbake. så jeg burde ikke spiller på skole pcene? jeg bruker min egen pc men seff skolens netverk.

6940932[/snapback]

Skjekk pcen for virus, kjør ad-aware osv. Skal vedde på at du har en keylogger i systemet ditt. Å skift passord selvfølgelig, å bare gi det til folk du stoler 100% på. Sørg også for at de du gir passordet ditt til har god sikkerhet på PCen sin, så du slipper at passordet ditt blir buffa fra noen andre sin pc. Kan godt hende at det var slik det skjedde. Som du sikkert ser på Log-in screen så er det "Breaking News" der. Skjekk den forum tråden som står linka der. Trur det står hvordan du skal sikre deg mot key-loggere. Om du får restora items tviler jeg på, men kan hende.

Lenke til kommentar

dette med virus er jeg rimelig sikker på. jeg har sikkert en key logger i systemet. kan bare forestille meg att det har skjedd. jeg må nok se til og få gjort noe med det. skaffe virus program kanskje?

 

 

jeg har ikke lastet ned noe rare addons bare fra curse gaming.

 

 

det andre jeg syns er rart er att de bare har rørt 60 warrioren. priesten har mye bedre gear. og var urørt. de hadde kanskje ikke sanvitighet til det?

Endret av neoman
Lenke til kommentar
tja. 2 a rl kompisene min vet pasordet ja. og jeg har spillt på skolen ja, får nesten ta en samtale med gm og håpe han tar til fornuft og gir det tilbake. så jeg burde ikke spiller på skole pcene? jeg bruker min egen pc men seff skolens netverk.

6940932[/snapback]

 

Når du gir passordet ditt til folk så kan du jo egentlig bare skylde på deg selv. Når du i tillegg er tilkoblet internett uten noen form for antivirus, så fortjener du rett og slett juling, intet mindre:)

Lenke til kommentar
Sjekk om du har en fil som kjører under task manager som heter:

 

g0ld.exe

scvhost.exe

svch0st.exe

 

Hvis en av disse kjører, har du en keylogger.

 

Merk at svchost.exe ikke er en skadelig fil.

6941364[/snapback]

 

 

Det har jo alle, ikke slett de ^

 

Men, den Gold.exe derimot

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Sjekk om du har en fil som kjører under task manager som heter:

 

g0ld.exe

scvhost.exe

svch0st.exe

 

Hvis en av disse kjører, har du en keylogger.

 

Merk at svchost.exe ikke er en skadelig fil.

6941364[/snapback]

 

 

Det har jo alle, ikke slett de ^

 

Men, den Gold.exe derimot

6944012[/snapback]

 

SCVhost: IKKE BRA

SVChost: Denne burde du ha

Forskjell på scv og svc

Lenke til kommentar
c) du var dritings sist du logga inn.

6940326[/snapback]

 

:!:

 

On topic: Det er fullt av Keyloggers der ute atm, og den kjente, uoffisielle WoW siden worldofwar.net, er en av de sidene som er blitt angrepet mest. Hvis du får tilbake gearet etc så hold deg til wow-europe.com/en/ og ingen andre sider til Blizzard har stoppet dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...