Torjus Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Noen som vet om noen programmer som har en form for surrond test? SÅnn som pleier å følge med lydkort, jeg fikk ikke det med på mitt kort. Evt finnes det er program som virker slik at man plasserer en mikrofon der man pleier å sitte så starter man programmet og går ut av rommet så stiller anlegget seg selv. Finnes det noe sånt til PC?
SCV Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 klaske i mine innlegg, den siste ideen virket ikke dum.
dravisher Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Evt finnes det er program som virker slik at man plasserer en mikrofon der man pleier å sitte så starter man programmet og går ut av rommet så stiller anlegget seg selv. Finnes det noe sånt til PC? 6939265[/snapback] Kommer noe sånt noe med Vista i allfall, men utenom det vet jeg ikke.
qualbeen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 jeg bruker "RealTek Sound Manager" som fulgte med hovedkortet mitt. Fant desverre ingen link til nedlastning på første google-treff, men det kan være fordi jeg ikke gadd lete så lenge... Korleis programmet ser ut kan du se her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå