Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sex? hva skal jeg gjøre?


ziadah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Kjæresten min er 15 år og vi har vært sammen i 3 måneder. Nå har han begynt å mase om at vi skal ha sex, men jeg vet ikke om jeg vil enda. Jeg er veldig glad i ham, og jeg er redd for at ha vil gjøre det slutt hvis jeg ikke vil ligge med ham. Hva skal jeg gjøre?                                        Linda, 14 år

 

Hva ville dere svart  på dette brevet? :hmm:

 

  :innocent:

6936974[/snapback]

 

 

Dette brevet er helt likt en krl oppgave jeg hadde i 10 klasse :whistle:

hehe;) Bruker du det folk skriver her til oppgaven din? :p

(fikk 4 på denne oppgaven ;) )

Lykke til :thumbup:

6938410[/snapback]

 

Hvordan kan man karaktersette en persons meninger og ønsker? Skolen er sær.

 

Så det var en som nevnte noe med at det kom til å følge en resten av livet. Vel, første gangen vil aldri bli rosenrød og perfekt uansett. Det er bare noe man ser på film eller leser halverotiske noveller i Ukebladet til mor. Første gangen er som oftest keitete og klønete, og er som oftest over på et blunk. Jeg sier ikke at det ikke kan bli en opplevelse å huske tilbake på med glede, men ikke forvent deg vill ekstase og mulitorgasmer første gangen.

 

Jeg hadde sex da jeg var 15, følte meg klar for det, men i bunn og grunn så spiller det pr. i dag ingen rolle. Det var over på to sekunder, og jeg kunne ikke brydd meg mindre.

 

Uansett så skal man ikke ha sex med noen bare fordi den andre parten ønsker det. Ha sex fordi du har lyst - men ikke legg for mye forventinger i det.

Lenke til kommentar
Viss han dumper deg fordi du ikke vil ha sex, er han ikke noe å samle på. Er man ikke klar, så er man ikke klar.

 

 

bwt, du kan skrive med vanlig str på bokstavene, og du trenger ikke lage de fete:-)

6937005[/snapback]

 

La nå hun gjøre hva hun vil da!

6949934[/snapback]

javel, jeg har da ikke tatt noen avgjørelse for henne jeg?

Lenke til kommentar

Er dette en veldig politisk korrekt skoleoppgave? Da ville jeg i såfall skrevet: "Gjør deg klar i all stillhet, forbered deg et par uker. Så starter du en fight med ham, slår ham litt, før du begynner å gråte og unnskylde deg og gir ham sitt livs første og beste ligg (sug)". Følelseskaos FTW.

 

Ellers vil et godt tips være å ta en teabag /m tenner, så skal du slippe å ha sex på en god stund. Eventuelt bare si nei; det er kanskje litt enklere. Gi blanke i den gutten om han kun vil ha deg for sex når du selv føler du er for ung.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...