Sevenord Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Heisan, har akkurat begynt å spille nfsu2 online med en kompis Men der er det ingen chat funksjon = ganske tungvint. Noen som vet om: 1. Ett always on top chat-program som gjør at man kan skrive beskjeder til hverandre? 2. Ett bra alternativ til Ventrilo, som gjør at man kan holde inne en knap og prate? Ventrilo krever vel at man har en server, slik jeg har forstått det? Rett meg visst jeg tar feil
Lars-H Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Man finner jo gratis-public serverer til VT (hvis du er heldig). Ellers så funker jo Teamspeak bra.. Skype også (P2P ringeprogram), men det drar en del av linja.. Dette er kun snakking da..
Sevenord Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 Okai takker! Er dette programmer som man kan styre når man vil snakke? Altså feks trykke inn TAB når man skal prate?
Nitrius Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Teamspeak eller Ventrilo, er såkalte "Voice Over IP" funker best, siden du bare kan sitte å snakke og slipper å stoppe opp for å skrive noe. Hvis du skal ha et program til chatting i spill, altså skrive tekst, så funker vel Xfire best på den fronten.
Sevenord Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 Okai, så Xfire vil kunne brukes samtidig som man spiller? Feks øverst i ett hjørne eller noe slikt? Helst litt transparent... Er på jobb nå så får ikke testet, så må bare prøve å gjøre ting klart til jeg kommer hjem Mange takk for tipsene så langt!
Nitrius Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Xfire er et chatteprogram som blir liggende i trayen din, du adder kontakter på en lignende metode som msn. F.eks hvis du spiller, og en prater til deg, så popper det opp en liten boks i høyre hjørne som forteller deg at en prater til deg, da kan du trykke Scroll Lock + X(kan forandres) så vil du da dra dette chatte vinduet opp i spillet. Muligens ikke den beste forklaringen, men håper du forsto, er uansett bare å teste ut når du kan, gjør absolutt ingen skade og xfire er et kjekt lite program =)
Sevenord Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 Jess, takker, skal prøve det ivertfall Så den store forskjellen kontra msn er egentlig at man kan SVARE uten å gå ut i windows, men man kan altså ikke opprette en ny melding uten å gå ut til skrivebordet?
Nitrius Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 (endret) Jess, takker, skal prøve det ivertfall Så den store forskjellen kontra msn er egentlig at man kan SVARE uten å gå ut i windows, men man kan altså ikke opprette en ny melding uten å gå ut til skrivebordet? 6937661[/snapback] Joda det kan man også, men husker bare ikke akkurat hvordan. Du finner nok ut av det =) Endret 25. september 2006 av Nitrius
Sevenord Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 okai. Skal teste ut når jeg kommer hjem!
Sevenord Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 rare greier dette.... Kompisen min fikk opp chattevinduet mens vi spilte, men ikke jeg.. Vi hadde alt av innstillinger likt, men det virket som om hurtigtasten til chat'n ikke ville overstyre spillet hos meg. Jeg prøvde MANGE forskjellige hurtigtaster.. Noen tips? Eventuelt andre programmer? Ellers så virket jo programmet greit nok!
Nitrius Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Har desverre ikke noe svar på problemet, syns det høres merkelig ut. Det funka for han i spillet med ikke for deg? Finnes ingen lignende programmer som jeg vet om da. Så skulle dere prøve noe annet ville jeg testa ventrilo eller teamspeak om dere har en server å koble opp mot.
Sevenord Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 (endret) Ja jeg syns det var sinnsykt merkelig... Jeg skal prøve å avinstallere det og legge det inn på nytt + slå av maskinen and such Har stått å surret noen dager nå... edit: Nei det er ikke håp for min del altså... Endret 25. september 2006 av el`satanical
Betenkt Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Hvorfor bare ikke ha to skjermer også "snakke-programmet" eller MSN (chat) på den ene skjermen og spillet på den andre?
Gjakmarrja Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg fant på internett et program som er en Irc klient, som fungerer ingame. Altså GUI ingame i CS 1.6. Utrolig tøft, reversing måtte til.
Sevenord Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 chills: Se om du finner ut hva det heter da! Webmaster Esso: Bor på hybel og har laptopen på stuebordet, så en slik løsning er vanskelig og ikke det jeg er ute etter
Gjakmarrja Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 http://forum.gamedeception.net/showthread.php?t=6861 Det er egentlig et programmering forum, og du får "bare" tak i koden. Kompilere må du gjøre selv.
Sevenord Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 ok. tnx. Skal sjekke ut det der i morgen tenker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå