Gå til innhold

Hva har Peppes Pizza oppi pizzabunnene sine?


Meits

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
Jeg syns det ikke er spesielt godt. Når det står på menyen: "Salsa oppskriften er peppes spesialitet og er beholdt som en hemmelighet i flere 10-år" så ler jeg litt, for det er nok ikke mange som ønsker å stjele den oppskriften!

6930913[/snapback]

Har så mange ganger tenkt det samme som deg! Hvis du spiser pizzabuffé på peppes smaker alle pizzaene likt på grunn av den overdominerende sausesmaken, som ikke er spesielt god heller.

6942599[/snapback]

den rømmedressingen kommer fra Tine, du får sikkert kjøpt et 5 eller 10L spann.. :p

Lenke til kommentar
Det er pizzakrig over hele Norge... Alle tror de kan lage god pizza, de aller fleste tar feil.

6944953[/snapback]

 

De satte fyr på div. lokaler her.

 

Men Paradisio har Lillehammers beste pizza (Smart1 for de som bor her). Billig også. 100,- for stor pizza ved henting.

Lenke til kommentar

Dere klager over at amerikanske pizzasmaker er like og kjedelige, men straks man hører ruccola så steiler man! Ruccola er jo en genial smakssetter! Nei faen meg ta, dagens ungom er falsket opp på for mye søt drikke og mild mat! Rekepizza f.eks. MEGET godt! Får man andre havdelikatesser på i tillegg har man gjort det bra.

 

Men når man først snakker om gode smaker:

 

Føkk pizza, go rakfisk!

Lenke til kommentar
Jodah, bunnene lages på sentralt bakeri om natten/morgenen, og leveres før åpningstid.  Så settes de på kjølerom, ferdig laget i form.

 

Edit: alle bunner kastes etter stengetid. Det har jeg vært vitne til personlig, flere ganger. :)

6963657[/snapback]

 

Det var i gamle dager (før august i fjor).

Mulig de har egen produksjon i Oslo, men ellers brukes ikke ferske bunner.

 

Alle hevede bunner kastes ved stengetid, det er riktig

Endret av CruellaDeVille
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...