toriamos Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Har Outlook 2003. Når jeg skriver en ny melding lager plutselig mellomromstasten tegn i meldingen, samme gjør også returntasten. Vises bare på min maskin og ikke hos mottaker av eposten, men det blir så rotete å skrive email. Har vel trykka på en tast jeg ikke skulle. Hvordan fjerne dette?
iChristian Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Du har aktivert at det skal være et tegn ved mellomrom og linjeskift. Du vil finne dette i outlook under Tools -> Options -> Mailformat. Eventuelt så er dette en innstilling fra Word. (Outlook bruker som standard Word til epost-skriving.) Da må du i såfall inn i Word for å stille inn dette.
toriamos Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 Du har aktivert at det skal være et tegn ved mellomrom og linjeskift.Du vil finne dette i outlook under Tools -> Options -> Mailformat. Eventuelt så er dette en innstilling fra Word. (Outlook bruker som standard Word til epost-skriving.) Da må du i såfall inn i Word for å stille inn dette. 6924931[/snapback] Takk skal du ha. Desverre ser det ikke ut som Tools-Options-mailformat inneholder den funksjonen. Word oppfører seg eksemplarisk. ....Hmmm, okey - ved å bestemme at Outlook IKKE skal bruke Microsoft Word 2003 for å redigere e-postmeldinger, ser det ut som problemet opphørte. Tusen takk for hjelpen.
iChristian Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Beklager at jeg ikke kunne hjelpe deg på noen annen måte, sitter på Linuxmaskin så måtte ta det fra hukommelsen.
kjeklulf Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Det er ingen innstilling for å kontrollere dette i Outlook, innstillingen ligger kun i Word. Hvis du slår på visning av skjulte tegn i Word gjennom Outlook (når du bruker Word som redigeringsprogram for e-post) påvirker ikke det visning av skjulte tegn når du starter Word på vanlig måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå