Gå til innhold

GEOMETRY WARS - Din beste score?


Frezz

Anbefalte innlegg

Har blitt bitt av Geometry Wars basillen. Det er rett og slett et veldig artig lite spill som jeg finner veldig lett å bli hektet på. Jeg lurer derfor på hva din beste score i dette spillet er?

 

Min rekord for øyeblikket er: 1 485 395

 

Har klart de fleste utfordringene untatt:

- Overleve 1 000 000 poeng

- Få 10x score

- Få 10 bomber

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er greia med dette spillet ? Jeg syntes det er helt forjævlig elendig.. Må vel være det mest oppskryte spillet of them all ! Hadde ingen interesse av å laste det ned, men måtte prøve demoen da det var så mye hype rundt det rundt release...Blææhh !

6924301[/snapback]

 

Så forskjellig kan man være:-) Jeg syntes dette er et av de beste og peneste spillene til 360'en...

Lenke til kommentar
Hva er greia med dette spillet ? Jeg syntes det er helt forjævlig elendig.. Må vel være det mest oppskryte spillet of them all ! Hadde ingen interesse av å laste det ned, men måtte prøve demoen da det var så mye hype rundt det rundt release...Blææhh !

6924301[/snapback]

 

Så forskjellig kan man være:-) Jeg syntes dette er et av de beste og peneste spillene til 360'en...

6924311[/snapback]

 

det har jeg hørt mange skryte av at det er et av de peneste :ohmy: Det får meg til å ta baklengs salto, on some real shit...

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar

Det skulle vært mulig å konfigurere spillet til å starte hardere. Fram til 10 000 er det veldig lite som skjer. Etter 100 000 er det moroa begynner.

 

Synes det er vanskelig når alle de små sommerfugl greiene kommer fra hvert hjørne. Har funnet ut denne teknikken for å ta de:

 

1: Start å skyt i et hjørne eks nede til høyre.

2: Når de begynner å nærme seg fra de andre hjørnene skyt mot motsatt hjørne (oppe til venstre).

3: Når de så begynner å nærme seg gå mot høyre å skyt vei rett igjennom svermen av "sommerfugler" og kjør igjennom.

Etter dette skal de fleste ha kommet fram og det er bare å ta knekken på de.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

har klart å komme oppimot 230 000. er enig med Frezz at det er kjedelig de første minuttene. etter det er det reneste himmelen.

er det flere enn meg som har dødd fordi du ikke har sett fienden blant alle lys-eksplosjonene :hmm: Har skjedd me meg et par ganger nå, og det er like irriterende hver gang :tease: Nå frister det litt å begynne så smått på det igjen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...