Gå til innhold

Kjøpte cpu hos netshop - beløp trukket dobbelt


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Kjøpte for et par dager siden en ny cpu på netshop.

Men da jeg sjekket nettbanken min nå i dag, ser jeg at et beløp på 1434 kroner er trukket to ganger, rett etter hverandre, samme dag som jeg bestillte cpu'en, som kostet meg 1430 kroner. Jeg har ikke kjøpt noe annet til ca den prisen i det siste.

 

Så da ser det altså ut som om netshop har trukket meg dobbelt opp. Noen som har opplevd noe lignende? sender en mail avgårde til [email protected] nå, satser på det ordner seg. Som fattish student har jeg ikke råde til å betale nesten 3000 kroner for en X2 3800+.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har skejdd ofte med meg. Det som ahr skjedd da er at beløpet først har blitt reservert. Da ser det ut som det er trukket fra konto. Når websjappa da er litt raske (ikke at det gjør noe) så blir av og til beløpet trukket før reservasjonen forsvinner. Vips; dobbelt beløp forsvunnet fra kontoen. En dag eller to så er alt normalt.

 

Har også en del ganger vært ute for det motsatte. Reservasjonen forsvinner FØR beløpet er trukket og det ser ut som jeg har mer penger til overs enn jeg egentlig har. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...