Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

tette hull ved vindusvisker

IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har fjernet bakre vindusvisker..vindusspyler og antenne foran...hva skal eg tette hullene med?...noen forslag...?skal også fjerne emblemene på golfen min...hva gjør eg da...skal fjerne Golf GL...

Endret av Diesel1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det limt kan du prøve å varme forsiktig opp, så bruke en fiskesen til å få det av. Så fjerner du limet med f.eks sitrusrens ellerno, og polerer området opp igjen. :)

Angående propper, får du kjøpt gummiknotter på bensinstasjoner/bilrekvisitaforhandlere/osv du kan bruke.

Skrevet

Bakemblemet på en kompis sin Golf 3 GL var i hvert fall limt fast. Du får nok litt mer kontroll på oppvarmingen om du bruker hårføner, en varmepistol er ganske kraftige greier.

Skrevet

Er det ikke påbudt med visker og spyler bak også da? :ermm: Ihvertfall visker? Kravet til bakrute er vel at man skal se utrykkningskjøretøy, hvis ruta er svart i møkk ser man jo ingen ting.

Skrevet

Tror ikke det er noen krav til vindusvisker på bakrute. Det er masse biler som leveres uten, men det er vel slik at de biler som har vindusvisker, så skal den være fungerende.

• 1 måned senere...
Skrevet
De fleste husker vel motoren som sto i bilen til Vin Diesel i Fast and Furious,den som han vraker på slutten av filmen...hadde det I TEORIEN vert muli å stappe den motoren i en Golf 2? :!:

7335485[/snapback]

I Chargeren hans? Tror ikke det hadde blitt noen suksess :p

Skrevet
Er det ikke påbudt med visker og spyler bak også da?  :ermm:  Ihvertfall visker? Kravet til bakrute er vel at man skal se utrykkningskjøretøy, hvis ruta er svart i møkk ser man jo ingen ting.

6964079[/snapback]

Så lenge du klarer å se blålys gjennom ruta er det greit. Du kan jo blant annet sote den sånn at du bare slipper gjennom noen få prosent lys, og fortsatt kunne se blålys.

Derfor tror jeg du skal slite lenge med å få så mye møkk på ruta at du ikke ser blålys.

Det betyr ikke nødvendigvis at det er lov å fjerne vindusviskeren bak fordi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...