Brakballe Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Som i header.... Noe poeng ? Trodde de fleste bosser & mobs i MC har veldig høy +FR ? Har det meste i Fire og kun 7 pts i frost.. pokka nøtt å respecce til frost uansett ? Eller forslag till allround build ? Kom med forslag !
BearThor Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Som i header.... Noe poeng ? Trodde de fleste bosser & mobs i MC har veldig høy +FR ? Har det meste i Fire og kun 7 pts i frost.. pokka nøtt å respecce til frost uansett ? Eller forslag till allround build ? Kom med forslag ! 6915071[/snapback] Såvidt jeg husker så er mangen mobs/bosser helt immune mot fire i MC.. Men det er jeg ikke sikker på.. Men for å si det på denne måten: Ville du tatt med deg is på nordpolen? Trodde det var et MUST for mages å bruke Frost i MC.
Loeve Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Frost er vel dessuten tusen ganger mer mana-effektivt enn fire, spesielt med dårlig gear. Blir bare frustrert over folk som nekter å specce bort fra pvp-speccen sin for guilden.
PcT Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Firelords/Geddon/Ragnaros er 100% immune, resten har høy resistance
dnthalhuk Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Du kan godt være ha fire specc, så lenge du sheeper, deler ut vann og kaster en frostbolt i ny og ne vil vel ikke guilden klage.
kjetilkl Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Fire mages er helt greit i MC. - Gjør mer skade enn frost (som vanlig) - men det er altså to bosser og en type mobs som er immune (men du har jo frostbolt ) Det som er negativt med fire i MC er at du går tom for mana mye fortere og at du er litt mer gear-dependent...... -men, liker du å spille fire mage, så er det ingen grunn til å respecce at du skal gjøre mc ...
ka1ser Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Du speccer vel frost res litt for din egen del også da. Er jo faktisk litt artig å være på damagemeteret..
Phyx Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Nå har det seg sånn at i MC og BWl for den delen så er det ikke særlig lurt med Fire spec på en mage. Mange bosser/trash mobs er immune eller har høy resist. Dessuten er det meget dyrt med tanke på alle mana pots og evt Limited Invulnerability Potion som trengs. Men i Naxx derimot så er det en meget bra build igen. Fire har høyere dps en frost men sluker mana.
ØysteinT Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Ikke noe grunn til å specce ut at fire pga MC. Ja du vil gjøre mindre skade enn en frostmage på noen av bossene/mobs, men generelt så går det helt greit med en firemage.
Footy Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hadde jeg vært deg så ville jeg specca frost mage i starten til guildet ditt veit hva de gjør i MC.. I starten så pleier bosser ect. å gå ned ganske sakte, noe som vil resultere med at du er tom for mana på 50% av bossen... Da er det bedre med frost som lager mer skade på lengre sikt og lettere og ikke stjele agro.. Når guildet ditt har MC på farm status går bossene fortere og fortere ned, da ville jeg specca tilbake til Fire... Hva er så galt med frost da?`siden du ikke vil....
Pilot_ Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Kommer jo helt an på hva du prioriterer mest da. Prioriterer du PVE og er virkelig interessert i å hjelpe guilden din, så går du frost. Tenk hvis alle magene skulle tenke sånn. "Hvorfor skal jeg respecce når resten kan gjøre det"? Frost er også mer PVE-basert siden det er mer mana i forhold til damage, noe som også hjelper guildet mer. Dessuten er det vel noen som er immune i bwl også når dere kommer dit. Jeg har i hvert fall valgt frost på magen min, mest på grunn av disse grunnene. Og selv om jeg er frost, så kan jeg storekose meg i PVP, i hvert fall mot warriors.
StarGazer Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Frost er vel dessuten tusen ganger mer mana-effektivt enn fire, spesielt med dårlig gear. Blir bare frustrert over folk som nekter å specce bort fra pvp-speccen sin for guilden. 6915124[/snapback] Du kunne respeccet vekk fra pvp om det ikke til slutt kostet 50g for å specce tilbake. Dessuten suger pve. spiller heller kabal da!
Pingo68 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg har i hvert fall valgt frost på magen min, mest på grunn av disse grunnene. Og selv om jeg er frost, så kan jeg storekose meg i PVP, i hvert fall mot warriors. 6915378[/snapback] Kjører selv en pure frost build, både i pvp og pve. Skjønner ikke helt hvorfor fire skal være "tingen" i pvp. Klarer meg særdeles godt i pvp og ligger høyt oppe på scorelistene. At jeg ikke gjør så mye skade for en firemage plager meg ikke, tross alt så lever jeg mye lengre med frostbuild på grunn av icebarrier og iceblock. Gang på gang på gang så er icebarrier en "lifesaver" som gjør at jeg kommer meg unna, får drukket og spist for så å hive meg inn i kampen igjen. Blir en del hk som følge av det.
Marti Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 30 fire og 21 frost ftw. Kan ikke nekte for at man har god dps da, (6% ekstra chance to hit med fire spells) i tillegg til shatter for PvP og solo PvE pluss iceblock og cold snap.
fenris1911 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 (endret) Det er feil at fire mages gjer meir damage i MC enn frost mages. I min guild er det iallfall slik at frost mages ligg øverst på damage lista av mages når MC er cleara. Endret 22. september 2006 av fenris1911
Walts Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Holder guildet på med MC eller BWL = Frost spec Har BWL/MC på farm å holder på med AQ40/Naxx = fire spec =) dette er min erfaring, ble sånn i guildet iallefall.. alle mages respecet fire for noen dager siden å nå blir det gjort mye mer dmg fra mages
Sirslask Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Mange end game pleyers med FR gear og så frost er vell det beste hvis du også går PvP.
PSV Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg er fire mage, og gjør like bra damage omtrent som en frostmage i både MC og BWL... Spell penetration og spell hit hjelper litt da...
OscarWoHA Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Firelords/Geddon/Ragnaros er 100% immune, resten har lav resistance Fixed.
Zethyr Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Blir bare frustrert over folk som nekter å specce bort fra pvp-speccen sin for guilden. 6915124[/snapback] Du kunne respeccet vekk fra pvp om det ikke til slutt kostet 50g for å specce tilbake. Dessuten suger pve. spiller heller kabal da! 6915454[/snapback] Smaken er som baken, men om du er med i et pve-guild så speccer du for pve. Sånn er det bare. Om du ikke vil joine et pve-guild, så kan du tasse rundt i BGs med hvilken specc du vil. Poenget er forresten ikke at du skal specce frem og tilbake så kostnaden løper opp i 50g. btw, om du vil kjøre pvp enn pve, spiller heller counter-strike da xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå