Gå til innhold

Angående wii håndkontrollen og slitasjeskader.


Vo0do0

Anbefalte innlegg

Hmm.. jeg og en kamerat har brukt den samme stikka i utallige timer. Alle han har fungerer utmerket ennå. Litt slark såklart, men uansett ingen problemer med å spille med de. Og vi spilte ekstremt mye Goldenye og Perfect Dark.

 

Jaja, folk er forskjellige.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er forskjell på å spille med stikka og ha en brytekamp med den :)

6912827[/snapback]

 

Dette skjer nok ved vanlig spilling også. Det er eg eit levende bevis på. Og kokain pulveret ved stikka er ingen uvanlig ting heller :!:

6912842[/snapback]

Kokainen er ingen uvanlighet nei ^^. Husker selv jeg alltid lurte på hvor i all verden dette rare "pulveret" kom ifra.

Lenke til kommentar
Det er forskjell på å spille med stikka og ha en brytekamp med den :)

6912827[/snapback]

 

Dette skjer nok ved vanlig spilling også. Det er eg eit levende bevis på. Og kokain pulveret ved stikka er ingen uvanlig ting heller :!:

6912842[/snapback]

 

Smertelig klar over det. Hadde ikke cash til å kjøpe ny stikke på den tida heller. Jeg skylder på Golden EYe 007. Helt drøyt hvor mange timer jeg spilte det. Samme greia om og om og om og om igjen. "åå så gøy det er å lage en festning ut av det ene rommet ved å plassere masse miner rundt inngangen... Men funka jo aldri da folk alltid ghostet.

Lenke til kommentar
Det er forskjell på å spille med stikka og ha en brytekamp med den :)

6912827[/snapback]

 

Dette skjer nok ved vanlig spilling også. Det er eg eit levende bevis på. Og kokain pulveret ved stikka er ingen uvanlig ting heller :!:

6912842[/snapback]

Kokainen er ingen uvanlighet nei ^^. Husker selv jeg alltid lurte på hvor i all verden dette rare "pulveret" kom ifra.

6912902[/snapback]

 

Er sikker på at det der var stor skyld i min spillavhengighet på N64. Hendte jo titt og ofte at man blåste nedi der for å få bort det kvite,mye kan ha havnet i nesa :ermm:

Lenke til kommentar
Skulle det være gyro inni controlleren da? jeg hørte at det var aksellerometere eller hva pokker de kaller dem som måler g kraft påvirkningen?

 

er vel mer robuste og med mindre bevegelige deler enn et gyroskop?

6912924[/snapback]

Både akkselometer (måler hastigheter/g-krefter) og bevegelses-sensorer/gyro-sensor er inni der. Må jo kunne måle rotasjoner ol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...