Gå til innhold

Fotokonkurransen 2.0 Runde 1: Forfall


Rivers

Anbefalte innlegg

Jeg er åpen for at regler kan tøyes, men det finnes grenser på tøyingen også.

 

Mener om bildet har gått en halvtime over fristen, er det greit. men mange mange timer er ikke greit.

 

Gleder meg til å se bildene denne gangen.

 

Fått magnge bidrag enda?

6937242[/snapback]

Arrangør av den enkelte runde må selv avgjøre hvor mye man eventuelt kan tøye grensene. Grensene er imidlertid satt der av en grunn, og skal man fortsette konkurransen i de nåværende former, bør man vel ikke tøye grensene for langt. Hva som er "for langt", er som sagt arrangørens oppgave å avgjøre. Men skjønn er selvsagt lov å vise da... :)

 

Forhåpentligvis vil litt ekstra informasjon på Akam.no, også bidra positivt framover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmen falt nok på den stakkars forlatte "traktoren"...

Men ser i ettertid at du ikke trenger å være noe foto-teknisk geni. Mesteparten av stemmene går jo til den personen med den beste(Les: morsomste) ideen. Noen ganger synes jeg det er litt synd, for f.eks nå er det _mange_ gode bilder, som ikke får stemmer, som er gjennomført og gode. Men allikevell....erhm....Blir en smakssak...

Lenke til kommentar

Nei, det var flere bilder som ikke vistes i det hele tatt. Men nå funker det.. godt mulig det var mos meg feilen lå..

 

Også enig i at i blant så er det langt fra det beste bildet, rent fototeknisk, som vinner, men snarere en kombinasjon av original tolkning av tema og et morsomt bilde..

 

 

 

Tommy

Lenke til kommentar

Så var det avgjort.

 

De tre vinnerbildene ble:

1. plass: Forlatt - 11 stemmer

2. plass: Brygga - 10 stemmer

3. plass: Forfalt regning - 8 stemmer

 

Gratulerer til Tdale som stakk av med seiern :)

 

 

Etter første runde så ser lista slik ut:

1. Tdale - 4 poeng

2. magneska - 2 poeng

3. Fribbern - 1 poeng

Lenke til kommentar

Magneska, hva i heite fikk deg til å velge å legge fokus så langt fremme i bildet ditt? Jeg syns motivet var flott, men likte ikke gjennomføringen helt.

 

Forfalt regning så jeg ikke så nøye på. Det hadde ingen apell for meg. Bildet er litt skjevt og "action-armen" er avkuttet mens hodet er langt mot høyre. Jeg får litt følelsen av et "gøyalt" bilde tatt med mobilkamera.

Ansiktet og regningen ser nokså utbrent ut, men skjermen på den bærbare PC'en min har så utrolig dårlig dynamisk omfang at det godt kan være det som er grunnen. Av den grunn har jeg gitt opp å stemme i konkurransen til jeg kommer hjem til en skikkelig skjerm.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...