Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sameboe:

+ Midtstilt

+ 4 linjer

- Gult, blått og lilla i første linje

- Gått i samme fellen på nedreste linje

- Generelt for mye forskjellige farger i hele signaturen. Blir en eneste stor grøt

- Det er stilt opp på en slik måte at man tror tingene har en viss sammenheng. Vel; det har de ikke.

3/10

Skrevet

Comprade:

Rolige farger, litt humor og informasjon om deg selv. En behagelig signatur å se på :)

10/10

Selv om jeg noen ganger savner muligheten til å ha bilder i signaturen er jeg veldig glad for det, en del andre forum er fullstendig håpløse å lese på grunn av ekstrem bruk av bilder.

Skrevet

Fint oppsett, fin link. Er fin å se på, men er ikke helt med på siste sitate og siste linken har ikke noe verdi for meg, men totalt sett en grei signatur.

6\10

Skrevet

Den teksten din var ganske kul , men linkene derimot. De var komplett uinteressante og jeg villle aldri i verden funnet på å trykt på den.

4/10

Jeg får dra det vanlige spøken med at dere får rate min.

Skrevet
ingrid-bergman

Vel, her var det ikke mye å si. Skal ikke prøve å si noe smart om signaturen som ikke er der heller.

?/10

Nå lo jeg så jeg gråt.

Skrevet

Din var totaltuinteressant, og dessuten er det ingen som føkger opp det systemet ditt. Hvor mange av dem som leser den sender deg en PM tror du?

Skrevet
Din var totaltuinteressant, og dessuten er det ingen som føkger opp det systemet ditt. Hvor mange av dem som leser den sender deg en PM tror du?

Ikke så mange, men hva faen gjør du i denne tråden du har ikke en gang sig.

-3812074932645632054325325643265042564320/10 pga idioti :mad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...