Torjus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Morn, akkuart fått ny PC og 5.1 høyttalere, men sliter med å få lyd på de bakre høyttalerene? Bruker winamp I høyttaler testen som fulgte med hovedkortet så kommer det lyd fra alle høyttalerene.
Zeph Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Kva versjon har du? I følge Winamp sine nettsider skal den støtte 5.1 ved analog avspeling.
crazycooler Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Har du vært" inne" og konfigurert justert utgangen din da,for 5:1 Lyd?
Syar-2003 Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) Lydkilde stereo , spilles av i to kanaler (hvis man ønsker i alle må man legge inn kloning/upmix e.l ) Endret 21. september 2006 av syar2003
Smeltelim Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 lenge siden jeg brukte winamp, men mener å huske at man må i options > output-plugins > configure på directsound elns, så huke av for "allow hardware acceleration" og så starte winamp på nytt. Mener det var det jeg gjorde for å få det til å fungere når jeg brukte det integrerte lydkortet mitt
Torjus Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 lenge siden jeg brukte winamp, men mener å huske at man må i options > output-plugins > configure på directsound elns, så huke av for "allow hardware acceleration" og så starte winamp på nytt. Mener det var det jeg gjorde for å få det til å fungere når jeg brukte det integrerte lydkortet mitt 6909593[/snapback] Den er på som standard....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå