Gå til innhold

UPC og WOW


Anbefalte innlegg

Er det mange av dere i løpet av de siste 2 uker som har fått abnorm høy ping på servere og som har UPC som ISP? Har dere vt tatt kontakt med UPC og fått noen konkrete tilbakemeldinger?

 

For jeg sliter som bare det, spiller på ravencrest og blir oppgitt over UPC og blizzard sin holdning til saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det mange av dere i løpet av de siste 2 uker som har fått abnorm høy ping på servere og som har UPC som ISP?

Ja
Har dere vt tatt kontakt med UPC og fått noen konkrete tilbakemeldinger?

Nei

 

:cool:

6908947[/snapback]

 

Jeg har pratet med upc flere ganger, idag prøvde jeg å si opp uten å måtte betale 990 kr- vel for å si det pent det kunne jeg bare drite i å få lov til.

 

workaround, sett opp en vpn connection til en kompis som har ngt linje og ping er borte.

Lenke til kommentar
Dette er rart. tok en trace og den viser lave verdier. 25ms var det høyeste.

Hva kan dette være? noen som har funnet ut noe mer?

6936676[/snapback]

 

 

Kjør et par stk tracert etterhverandre da vil du nok se at du får * * på et par av rutene. Det er noe pakke tap på returen virker det som- slik virker det for noen av oss med UPC. :no:

Lenke til kommentar
Dette er rart. tok en trace og den viser lave verdier. 25ms var det høyeste.

Hva kan dette være? noen som har funnet ut noe mer?

6936676[/snapback]

 

 

Kjør et par stk tracert etterhverandre da vil du nok se at du får * * på et par av rutene. Det er noe pakke tap på returen virker det som- slik virker det for noen av oss med UPC. :no:

6937038[/snapback]

 

Har upc .Ja ser det er noen med * * på. har noen tatt kontakt med upc? hva ble dere fortalt?

Lenke til kommentar

Svar er stortsett vi undersøker saken.

 

Prøvde å si opp abm mitt, men må ut med 990 kr iflg upc. Orker ikke mase med det har bestilt meg en ny linje og sier opp snart den er oppe å kjører.

 

Problemet er vel at ikke nok folk sender inn tracert til kundeservice, de tror vel dette kun gjelder en håndfull gamere.

 

...Kjipt

Lenke til kommentar

Blizzard sier at det ikke er hos dem feilen ligger men hos Telia, altså en av utenlands serverene som UPC bruker. Det er bare å ringe til UPC å klage å kjefte så mye dere klarer for det er dem vi skal forholde oss til i denne saken.

 

UPC leier linje av Telia som har problemer, vi kjøper tjenesten av UPC som ikke leverer til oss. Altså det er UPC som vi kan kjefte på...hehe.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Blizzard sier at det ikke er hos dem feilen ligger men hos Telia, altså en av utenlands serverene som UPC bruker. Det er bare å ringe til UPC å klage å kjefte så mye dere klarer for det er dem vi skal forholde oss til i denne saken.

 

UPC leier linje av Telia som har problemer, vi kjøper tjenesten av UPC som ikke leverer til oss. Altså det er UPC som vi kan kjefte på...hehe.

6945019[/snapback]

 

Blizzard sine servere står på Telia linjer, det at UPC og Telia har problemer med routing er det ingen tvil om. Ikke ring og kjeft på UPC support (ødelegger kun dagen til stakaren som tar tlf), send heller tracert logger til dem og blizzard.

Endret av thorsan
Lenke til kommentar

Jeg har funnet løsninger.. :p

 

enten:

 

Finne en venn som evt spiller i samme guild som deg, flytt til han på raiddager, og bruk nettet hans. :p

 

eller

 

Få en i guildet ditt til å sette opp en VPN konto til deg.. :) så du kan sitte hjemme og bruke dems nett.. :) så kan Blizzard og UPC gjøre det de vil så lenge. :p

 

----

 

(for de som lurer på hva VPN er, så muliggjør det at jeg kan koble meg opp til en annen sitt nett, og bruke hans nett i stedet. :)

f.eks:

 

før:

Boogieman -> UPC -> råtne telialinjer -> WoW-server = 5000ms

 

nå:

Boogieman -> UPC -> kamerat i guildet -> annen internetleverandør -> WoW-server = 50-60ms :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...