Gå til innhold

Grand Theft Auto-spill til Wii? (Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Løpe rundt og klubbe ned gamle damer* Wiiiiiiiiiiiii.

nei, dette høres jo lovende ut. GameCube ble jo stadig stemplet som en "barnekonsoll", og det ble lagt stor vekt på at det ikke kom noe GTA til denne konsollen. Så kanskje kan et eventuelt GTA til Wii dempe denne forderdelige masingen om at Nintendo-konsoller kun er for barn :)

Skrevet
GTA på Wii vil aldri funke. Men man kan jo selvfølgelig få lov å håpe.

6908968[/snapback]

Hvorfor vil det aldri fungere? Jeg ser ikke en ting med Wii som gjør at GTA ikke vil fungere. Så opplys meg!

Skrevet
GTA på Wii vil aldri funke. Men man kan jo selvfølgelig få lov å håpe.

6908968[/snapback]

Hvorfor vil det aldri fungere? Jeg ser ikke en ting med Wii som gjør at GTA ikke vil fungere. Så opplys meg!

6908973[/snapback]

Kanskje han mener pga grafikk. Uansett så blir det sikkelig bra hvis Wii-moten blir sikkelig brukt...

Skrevet (endret)

Før konsollen og eventuelt spelet er på markedet ser eg ingen grunn til å diskutere grafikken til konsollen. Fine greier om Wii får eit GTA-spel, jo større variasjon i utvalet blandt spel det er til konsollen jo fleire vil kjøpe den.

Endret av zeph
Skrevet

Vel hvis PS2 greide å kjøre GTA: San ANdreas tror ikke jeg akkurat at Wii skal ha problemer med å kjøre det. Man trenger jo nødvendigvis ikke få GTA:4 til Wii.

Skrevet
Tviler på at dette kommer til å skje. Nintendos konsoller vil nesten alltid være en familiekonsoll.

6911680[/snapback]

Nei, Nintendo vil at Wii skal være en konsoll for andre. Derfor sier de nå spesifikt at de vil ha "voksenspill" også.

• Opprett ny...