Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tar du/dama di spruten i ansikt/munn?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hørt at hvis man runker hver dag til man er 40 så kan man holde ut i en time.. :)

6920752[/snapback]

Sier du det.... :blush:

:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hørt at hvis man runker hver dag til man er 40 så kan man holde ut i en time.. :)

6920752[/snapback]

Sier du det.... :blush:

6920759[/snapback]

Jarmo holder ut i en dag.

Skrevet

6920752[/snapback]

Man kan holde ut veldig lenge uten så altfor mange år med onanering, spørs bare hva man gjør det til.

Skrevet

Når du drar den får du det så fort og trangt du bare vil, så du kan bestemme hvor lenge du vil holde på da. En time er easy peasy

Skrevet
dama liker ikke  å ta det i ansiktet eller munnen, hu prøvde i munnen en gang men begynte å brekke seg :blush:

Men på kroppen er ikke no problem :D 

Vi kommer nesten hele tiden samtidig, så er ganske digg å kome inne henne :innocent:

6935434[/snapback]

Hva om du bruker litt mindre tid på sex og litt mer tid på rettskriving? ;)

Skrevet (endret)
Dra den i en time? Er du arbeidsledig eller? :p

Runke er noe jeg gjør når det er ytterst nødvendig, og da helst så fort som mulig :p

6934335[/snapback]

ja, jeg er arbeidsledig :whistle:

EDIT: Leif var her

Endret av SCV
Skrevet
dama liker ikke  å ta det i ansiktet eller munnen, hu prøvde i munnen en gang men begynte å brekke seg :blush:

Men på kroppen er ikke no problem :D 

Vi kommer nesten hele tiden samtidig, så er ganske digg å kome inne henne :innocent:

6935434[/snapback]

Du har ikke spurt hu om faker.. På meg høres det slikt ut..

Tanker fra henne; "Bli nå ferdig for faen" og " Ah, endelig, idioten fatter jo ikke hva han driver med" og sist men ikke minst "Jeje, hoppet av p-pillen, sexlivet er jo så kjedelig så en unge vil være grei avveksling" :thumbup:

Skrevet
Dama mi liker ikke å suge engang, tror ikke jeg skal spørre engang om det å svelge for å si det sånn...

6960568[/snapback]

That girl's a prude. You don't want none of that.

Skrevet (endret)
Dama mi liker ikke å suge engang, tror ikke jeg skal spørre engang om det å svelge for å si det sånn...

6960568[/snapback]

Lemme have her!

ontopic: nei, har ikke dame, og om jeg hadde hatt ei, så hadde jeg ikke brydd meg om det.

Liker hun det, så liker hun det, i don't really care!

Endret av Ozelot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...